تببین وضعیت نیروهای قرادادی کانون سیستان و بلوچستان در آستانه‌ی انتقال به آموزش و پرورش

جلسه‌ی تبیینی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و نیروهای قرادادی در آستانه‌ی انتقال به آموزش و پرورش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست حضوری- مجازی مدیرکل کانون استان و نیروهای قرادادی متقاضی انتقال به آموزش و پرورش برگزار شد.

معصومه هادی در ابتدای این جلسه با مروری بر فعالیت‌های محوری انجام شده در کانون استان ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران گفت: توفیق در اجرای شایسته‌ی فعالیت‌های کانون و ویژه‌برنامه‌ها نیازمند تلاش همگانی و همدلی همه‌ی نیروهاست و توزیع رتبه‌ها و کسب موفقیت در سطح استان نشانگر تلاش و هم‌افزایی همه‌ی همکاران در سراسر استان است.
مدیرکل کانون استان در ادامه‌ی این جلسه، که به منظور تشریح شرایط حضور همکاران در آموزش و پرورش برگزار شد به  وضعیت نیروی انسانی کانون  به عنوان یک شرکت دولتی اشاره کرد و با تاکید بر تلاش‌های مدیر عامل و مسئولان ارشد کانون برای سامان بخشیدن به این شرایط گفت: برخورداری از «امنیت شغلی» یکی از مواردی است که در انگیزه‌بخشی به نیروی انسانی نقش اساسی دارد و مسئولان کانون در طول سالیان، همواره در پی ایجاد آن برای همکاران بوده‌اند و در این مسیر رایزنی‌های فراوانی صورت گرفته است.
هادی در ادامه، فراهم شدن امکان حضور همکاران قراردادی کانون در آموزش و پرورش را یک فرصت مطلوب برای تبدیل وضعیت آنان دانست و عنوان کرد: خوشبختانه این تلاش‌ها به ثمر نشسته و موقعیتی ایجاد شده تا منزلت و عزت همکاران حفظ شود و آنان با انتقال به  آموزش و پرورش به امنیت شغلی مورد نظر برسند.
وی «توانمندی کانونی‌ها» را یکی از عواملی دانست که همواره موجب توفیق آنان در انجام کارهای خلاقانه شده است که  به مدد ان در آینده نیز موفق خواهند بود.
پاسخگویی به پرسش‌های همکاران، بخش پایانی این جلسه بود که در پی طرح انتقال نیروهای قراردادی کانون به آموزش و پرورش تشکیل شد.

تببین وضعیت نیروهای قرادادی کانون سیستان و بلوچستان در آستانه‌ی انتقال به آموزش و پرورش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =