برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی کانون اعلام شد

همزمان با هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری باتوجه به رسالت خود در زمینه ترویج کتابخوانی و اهمیت به کتاب، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

برهمین اساس سه انیمیشن و سه تله‌تئاتر که اقتباسی از کتاب‌های انتشارات کانون است در این روزها به صورت آنلاین به نمایش گذاشـته می‌شود و بعضی از این آثار در سایت هفته کتاب نیز بارگذاری خواهد شد.

همچنین نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب برگزار می‌شود. در همین راستا کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری هشتادوهشتمین نشست خود را به موضوع «کودکان و نوجوانان امروز و چالش­‌های کتاب­خوانی» اختصاص داده است.

نمایش فیلم در تمامی مراکز کانون، حمایت از پویش معرفی کتاب با عنوان «کتاب دستت چی هست؟»، حضور تماشاخانه سیار از روز ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱در مناطق کم‌برخوردار تهران، تخفیف کتاب در فروشگاه‌های کانون، ترویج فعالیت کتاب و کتاب‌خوانی به‌صورت ویژه در مراکز فرهنگی هنری کانون و حضور پررنگ‌ کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری کانون، مسابقه‌ و جشن‌های کتاب‌خوانی در مراکز فرهنی‌هنری کانون از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» برگزار خواهد شد.

برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی کانون اعلام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =