برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان در کانون قزوین

در آستانه هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان در مجتمع فرهنگی و هنری کانون قزوین برگزار می‌شود.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین  با اشاره به شعار امسال هفته کتاب«ما همانیم که میخوانیم» یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه را ایجاد فرصت مناسب برای خانواده‌های استان برای شناسایی و انتخاب کتاب‌های خوب و مناسب برای کودکان و نوجوانان دانست.

موسوی درادامه کانون را در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی دارای نقش موثر و پیشینه داری دانست.

موسوی با اشاره به محوریت و جایگاه ویژه کتاب و کتاب‌خوانی درفعالیت‌های فرهنگی،هنری و ادبی کانون، با تاکید بر اهمیت انس با کتاب از دوران کودکی، برپایی این نمایشگاه را زمینه ساز توجه بیشتر خانواده‌ها به اهمیت کتاب و جلب افکار عمومی به  اهمیت افزودن کتاب به سبد خرید خانواده برای ارتقای آگاهی و فرهنگ در جامعه دانست.

وی افزود با هماهنگی با مدارس امکان بازدید دانش‌آموزان از این نمایشگاه فراهم شده تا کودکان و نوجوانان بتوانند برحسب سلیقه و علایق خود کتاب تهیه کنند.

مدیرکل کانون با اشاره به این‌که کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف حداقل 15 درصدی در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته است تاریخ برگزاری این نمایشگاه را از 24 تا 30آبان ساعت 9 تا 20 اعلام کرد.

در هفته کتاب و کتاب‌خوانی امسال(24 تا 30 آبان ماه) نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، انجمن فرهنگی ناشران استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اتوبوسرانی استان در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان قزوین واقع در شهرک کوثر برگزار می‌شود.

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان در کانون قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =