افتتاح و تجهیز کتابخانه کلاسی با یاد و خاطره شهدای دانش آموز شاهچراغ

اهدای پنجاه کتاب به مدرسه ابتدایی دخترانه شهید قادری شهر مریانج، به مناسبت هفته کتاب توسط مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مریانج

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهر مریانج، کتابخانه کلاسی را در مدرسه ابتدایی دخترانه شهید قادری با اهدا ۵۰ جلد کتاب کودک و نوجوان افتتاح کرد. این کتابخانه به نام و یاد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی شاهچراغ افتتاح و تجهیز شد.

سیده سمیه موسوی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مریانج با اشاره به برگزاری سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و شعار ما همانیم که میخوانیم و ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به دانش آموزان، هدف از افتتاح کتابخانه کلاسی در این مدرسه را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای کودک و نوجوان در حمله تروریستی شاهچراغ برشمرد و گفت: هدف ما تشویق کودکان و نوجوانان به کتابخوانی و اشاعه فرهنگ ایثار و شجاعت است.

وی در ادامه اضافه کرد: نمایشگاهی نیز کتاب از کتاب های منتشره کانون در ایام هفته کتاب در این مدرسه برای دانش آموزان در این مدرسه برگزار شده تا دانش آموزان نسبت به علایق خود به تهیه و خرید کتاب های مناسب بپردازند.

افتتاح و تجهیز کتابخانه کلاسی با یاد و خاطره شهدای دانش آموز شاهچراغ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =