کد خبر: 320355
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۹
بازدید 148
زنگ کتاب و کتابخوانی به صدا در آمد

همزمان با آغاز هفته ملی کتاب و کتاب‌خوانی و در راستای جشن‌های " در سایه‌سار کتاب" در سراسر کشور زنگ کتاب و کتابخوانی در مرکز یک یزد به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سه شنبه 24 آبان 1401 همزمان با آغاز هفته ملی کتاب و کتابخوانی زنگ کتاب در مرکز فرهنگی ، هنری شماره یک یزد با حضور 130 دانش آموز دختر و پسر با اجرای برنامه های شاد و مفرح و در راستای جشن های"در سایه‌سار کتاب" در قالب قصه گویی، نمایش، بازی وسرگرمی برگزار شد. استقبال مدارس از برنامه‌های کانون به نحوی بود که این برنامه‌ها در روزهای بعد نیز ادامه داشت و چهارشنبه 25 آبان نیز مرکز شماره یک یزد میزبان 60 نفر از دانش آموزان دختر دبستان ریاحین بود.
مربیان مرکز ضمن معرفی کانون برای بازدید کنندگان و بازدید از نمایشگاه آثار تابستانی اعضای مرکز شماره یک، به اجرای فعالیت های کتاب محور و شرکت در مسابقه زیبا وهیجانی"هم کتاب وهم معما" پرداختند.
نجمه احمدزاده مربی مسئول مرکز هدف از اجرای این نوع بازی را آشنایی کودکان با کتاب های کانونی و ثبت یک روز خوب و نشاط‌انگیز برای شرکت کنندگان عنوان کرد.

 زنگ کتاب و کتابخوانی به صدا در آمد زنگ کتاب و کتابخوانی به صدا در آمد زنگ کتاب و کتابخوانی به صدا در آمد زنگ کتاب و کتابخوانی به صدا در آمد زنگ کتاب و کتابخوانی به صدا در آمد زنگ کتاب و کتابخوانی به صدا در آمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =