ویژه برنامه "امین ترین دوست" در مرکز شماره ۳ بندرعباس

ویژه برنامه‌ای با هدف ترویج کتابخوانی و معرفی شخصیت نویسنده‌ی کودک " کلر ژوبرت " و بررسی کتاب امین ترین دوست با حضور ۴۰ نفر از دانش آموزان دبستان فروغ دانش بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، با حضور راضیه سلیمانی پور مسئول مرکز شماره ۳ بندرعباس(فراگیر)، خدیجه حاجی زاده مربی ادبی، عبدالحمید انصاری نسب مربی ادبی کانون و ۴۰ نفر از دانش آموزان دبستان فروغ دانش ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی به نام «امین ترین دوست» برگزار شد.

 سلیمانی پور گفت: این برنامه از جمله برنامه‌های هفته‌ی کتاب با عنوان« در سایه سار کتاب» است که با هدف ترویج کتابخوانی در بین کودکان، آشنایی با روش‌های بحث و نقد و آشنایی با نویسنده‌های کتاب کودک اجرا شد.

ویژه برنامه "امین ترین دوست" در مرکز شماره ۳ بندرعباس

 حاجی‌زاده پس از معرفی خوانش کتاب امین‌ترین دوست نوشته‌ی (کلر ژوبرت ) به معرفی شخصیت و آثار وی در قالب مسابقه پرداخت و گفت :کلر ژوبرت نویسنده آشنای کودکان در سالهای اخیر بوده و آثار ترجمه شده ی او نیز خواندنی و جذاب است. از آثار تالیفی وی می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد:« در جست و جوی خدا » ،«خداحافظ راکون پیر»،«مارمولک سبز کوچولو»، «دعای موش کوچولو» ،«سوال موموکی»، «آرزوی زنبورک» و ...   

ویژه برنامه "امین ترین دوست" در مرکز شماره ۳ بندرعباس

در ادامه انصاری‌نسب پس از مشارکت اعضاء در بحث محتوای کتاب و شخصیت‌های داستان گفت: انتخاب دوست باید با دقت صورت گیرد مانند شخصیت پیلو در کتاب «امین ترین دوست» که با راهنمایی لک لک دانا توانست دوستی امین و قابل اعتماد پیدا کند.ارزش دوست به ظاهر و صورت نیست به میزان دانایی، آگاهی ودرستکار بودن اوست.

 وی همچنین در ادامه به بررسی سبک نوشته و زبان روایی کتاب با بیانی ساده و قابل فهم  هم پرداخت.

  در پایان برنامه نیز به برگزیدگان بخش مسابقه‌ی معرفی شخصیت هدایایی اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =