کد خبر: 320438
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
سیر مطالعاتی مربیان ادبی استان کردستان

مرکز آفرینش های ادبی کانون استان کردستان با برگزاری دو نشست تخصصی پیرامون مباحث کتاب رستاخیز  زمینه ی روز آمدکردن سطح اطلاعات مربیان ادبی فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کردستان، با توجه به لزوم ارتقای سطح دانش و  آگاهی مربیان و با بهره گیری از روش ها و فرصت  های مختلف از جمله در نظر گرفتن سیر مطالعاتی  زمینه ی روز آمد کردن سطح اطلاعات مربیان ادبی فراهم خواهد آمد.

بنا بر این گزارش، این برنامه که از جمله برنامه های مصوب مرکز آفرینش های ادبی درسال 1401 بوده است ، در سال جاری با برگزاری دو نشست تخصصی پیرامون مباحث کتاب رستاخیز کلمات آغاز شد و با ارسال کتاب از این باغ شرقی ادامه پیدا خواهد کرد.

این گزارش حاکی است،افزایش بنیه ی علمی و ادبی مربیان و انگیزه بخشی و پویایی  مربیان ادبی با نگاه ویژه به حوزه ی شعز به جهت غنی کردن تجربیات و  ایجاد زمینه ی گسترش و روزآمدسازی فعالیت ها در حوزه ی  شعر و به ویژه کارگاه های شعر از جمله اهداف این برنامه بوده است.

گفتنی ست ارسال سیر مطالعاتی در سال های گذشته نیز صورت پذیرفته است  و تلاش شده است که به روش های مناسب جهت بازخورد مطالعه کتب مورد نظر  جلسات بحث و تبادل نظر بهره گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =