گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در  مدرسه پروین اعتصامی

اجرای فعالیت های کتاب محور و شاد در راستای جشن‌های سراسری هفته کتاب و کتابخوانی " در سایه سار کتاب" توسط مرکز فرهنگی، هنری مهریز انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد،به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی مربیان مرکز مهریز در مدرسه پروین اعتصامی حضور یافته و برنامه نشست کتابخوانی را برگزار نمودند.
در این برنامه که بیش از ۴۵ نفر از دانش آموزان پایه پنجم حضور داشتند، کتاب" هندسه عصر حجر(خط)" جهت آشنایی اعضا با کتابهای علمی، معرفی شد. سپس ۸ نفر از دانش آموزان عضو مرکز ، به معرفی زیباترین کتابی که تا به حال هدیه گرفته یا مطالعه کردند، پرداختند.
در ادامه با حضور در پایه ششم، مسابقه کتابسازی برگزار شد.
در این برنامه که ۲۶ نفر از دانش آموزان و اعضای کانون حضور داشتند ابتدا سیده خدیجه طباطبایی، مربی ادبی مرکز در خصوص ویژگیهای یک کتاب و مراحل چاپ آن با کودکان صحبت نمود و در ادامه دانش آموزان داستانهایی که خود نوشته بودند یا زیباترین داستانی که خوانده بودند را روی برگه هایی نوشته و به تصویرگری آن پرداختند.
در پایان، همه کتابهای آماده شده توسط مربیان داوری و به سه نفر برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در  مدرسه پروین اعتصامی  گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در  مدرسه پروین اعتصامی  گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در  مدرسه پروین اعتصامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =