درخشش قصه گویان چهارمحال و بختیاری  در مرحله منطقه‌ای

مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه سه کشور، برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال وبختیاری، پس از رقابت سه روزه ی قصه‌گویانی از استان های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس،  در گروه‌های "نوجوانان"، "بزرگسالان" و "پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها" در بخش‌های ملی، آیینی- سنتی و زبان اشاره، برگزیدگان بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور، و راه‌یافتگان به مرحله‌ی کشوری، شامگاه دوشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ معرفی شدند.
بر اساس این گزارش و با اعلام هیات داوران در بخش ملی، گروه بزرگسالان مهدیه باقری با قصه " تاپ تاپ خمیر من کو، تشت پنیر من کو" از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان برگزیده این بخش اعلام کرد.


هیات‌ داوران در بخش ملی، گروه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها،منیژه قربانی را با قصه "آسیدرضا" از چهارمحال و بختیاری را به عنوان  شایسته‌ی تقدیر معرفی کرد.


بر اساس این گزارش، در بخش آیینی -سنتی با اعلام هیات داوران، در گروه نوجوانان، اسما محمدی با قصه " رستم و اسفندیار" از چهارمحال و بختیاری برگزیده‌ی این بخش از جشنواره را به دست آورد و امیر محمد موسایی با قصه "رزم رستم و اشکبوس" از چهارمحال و بختیاری شایسته تقدیر شناخته شد.

درخشش قصه گویان چهارمحال و بختیاری  در مرحله منطقه‌ای
همچنین در بخش آیینی- سنتی از بین شرکت کنندگان بزرگسال ژیلا مهندس سامانی با قصه "ببربیان" از چهارمحال و بختیاری رتبه اول را از آن خود کرد.


همچنین هیات داوران بخش زبان اشاره سپیده ابراهیمی با قصه " شادترین روز زندگی" از چهارمحال و بختیاری را  به عنوان برگزیده این بخش اعلام کرد.

درخشش قصه گویان چهارمحال و بختیاری  در مرحله منطقه‌ای
در مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور، ۶۷ قصه‌گو از استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس به میزبانی استان خوزستان ، از ۲۸ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان،  به رقابت با یکدیگر پرداختند  و تعداد ۱۲ قصه‌گو به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =