امام‌زاده اسحاق شهرستان شفت، مقصد اردوی زیارتی‌سیاحتی کانونی‌ها شد

هم‌زمان با هفته بسیج، اردوی یک روزه کارکنان ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در منطقه سیاحتی‌زیارتی امام‌زاده اسحاق(ع) شهرستان شفت برپاشد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این اردوی سیاحتی و زیارتی روز پنج‌شنبه ۳ آذر۱۴۰۱ و به همت پایگاه بسیج سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزارشد.

سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست کانون استان گیلان هدف از برگزاری این اردوی زیارتی‌­سیاحتی را تقویت روحیه معنوی و نشاط‌بخشی هرچه بیش‌تر به کارکنان این مجموعه فرهنگی اعلام‌کرد و با مهم‌برشمردن هم‌گرایی و هم‌دلی فعالان عرصه فرهنگ‌گفت: این مهم، تاثیر به‌سزایی در خدمات‌رسانی هرچه بهتر به کودکان و نوجوانان ایفامی‌کند.

سیدجلیل میرعظیمی هم‌زمانی برگزاری اردوی زیارتی ‌و سیاحتی کانون با هفته بسیج را نیز هدف‌مند توصیف‌کرد و خاطرنشان‌کردن روحیه معنوی، اخلاص و وحدت رویه بسیجیان درجهت نیل به اهداف عالیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از جمله این دلایل عنوان‌کرد.

برپایی نماز جماعت، زیارت حرم مطهر امام‌زاده اسحاق و پیاده‌روی کارکنان ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، پایان‌بخش این اردوی یک روزه در منطقه ییلاقی شهرستان شفت استان گیلان بود.

 امام‌زاده اسحاق شهرستان شفت، مقصد اردوی زیارتی‌سیاحتی کانونی‌ها شد

خاطرنشان‌می‌شود، امام‌زاده اسحاق برادرزاده امام رضا(ع) محسوب‌می‌شود و در کنار این بقعه، خیرالنساخاتون، خواهر گرانقدر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شده است. طبق منابع شیعه، این دو امام‌زاده از فرزندان امام موسی کاظم(ع) به‌شمارمی‌روند.

 امام‌زاده اسحاق شهرستان شفت، مقصد اردوی زیارتی‌سیاحتی کانونی‌ها شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =