موفقیت مربیان ادبی استان خراسان رضوی در مهرواره منطقه‌ای «از ایده تا اجرا»

مربیان ادبی استان خراسان رضوی در مهرواره منطقه‌ای «از ایده تا اجرا» خوش درخشیدند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ سمیه سلامی‌راد کارشناس ادبی استان با اعلام این خبر گفت: دومین مهرواره‌ی منطقه‌ای طرح‌های خلاق «از ایده تا اجرا» ویژه مربیان و رابطان ادبی استان‌های منطقه‌ی دو، پنج و استان‌های داوطلب، پنج‌شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ هم‌زمان با ششمین‌روز از هفته‌ی کتاب و کتابخوانی برگزار و از برگزیدگان این مهرواره، تجلیل شد.

توجه به خلاقیت در ایده و اجرای فعالیت، تبادل تجربه‌های موفق در زمینه‌ی ادبی، نونگری و نواندیشی در ایده و اجرای فعالیت‌های ادبی، ترغیب همکاران ادبی و ایجاد انگیزه در زمینه‌ی خلق شیوه‌های نوین در طرح‌های ادبی از جمله اهداف این مهرواره بود.

سلامی‌راد افزود: پس از ارزیابی نهایی، در بخش نوشتن خلاق، اثر الهام فلاح‌یساولی مربی ادبی مرکز قوچان برگزیده نهایی و اثر زهره اکبرآبادی مربی مسئول مرکز پستی و رابط ادبی مراکز نیشابور به عنوان  شایسته تقدیر معرفی شدند.

کارشناس ادبی استان ادامه داد: اجرای طرح برگزیده مربی ادبی قوچان با عنوان «کلمات تکان دهنده» در آیین اختتامیه این دوره از مهرواره توسط الهام فلاح یساولی از جمله برنامه‌های پر یبننده این آیین بود.

گفتنی است: «از ایده تا اجرا» بهانه‌ای برای تبادل تجربه، هم‌اندیشی و دانش‌افزایی تخصصی مربیان ادبی و فرصتی برای به اشتراک گذاری تازه‌ترین و خلاقانه‌ترین دستاوردهای حرفه‌ای‌ آنها محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =