تفاهم‌نامه همکاری‌ کانون و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان به امضا رسید

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان منعقدشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این تفاهم‌نامه به‌منظور افزایش گستره‌ی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده دو مجموعه، در ۸ ماده، ۱۹ بند،  ۲ تبصره و در ۴ نسخه‌ تنظیم‌شده و نگاهی ویژه به افق‌های پیش‌رو دارد.

 استفاده از امکانات متقابل در حوزه فعالیت‌های دینی و اسلامی، فرهنگی، هنری و ادبی، کمک به کشف و پرورش استعدادهای ذوقی و فکری کودکان و نوجوانان، افزایش و ارتقای آگاهی و توان‌مندی‌های آینده‌سازان ایران اسلامی و غنی‌سازی هرچه بیش‌تر اوقات فراغت مخاطبان، ازمهم‌ترین موارد مطرح‌شده در تفاهم‌نامه‌ای است که به امضای سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست کانون پرورش فکری گیلان و حجّت‌الاسلام و المسلمین محمدلاکانی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان رسیده است.

هم‌افزایی درخصوص جذب و پایدارسازی اعضا، همکاری و هم‌گرایی در برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌ها و برنامه‌های مشترک، مشارکت در امر اطلاع‌رسانی‌، انجام برنامه‌های هم‌افزای پژوهشی، فراهم‌سازی زمینه‌های لازم برای حضور روحانیان در ویژه‌برنامه‌های مراکز کانون و بسترسازی جهت تقویت نگاه‌دینی و باورهای اسلامی مخاطبان، ازدیگر اولویت‌ها در امضای این تفاهم‌نامه به‌شمارمی‌رود.

براساس این تفاهم‌نامه یک ساله، اندیشیدن تمهیدات لازم برای بازدید روحانیان، طلاب، خانواده‌های آنان و هم‌چنین، جامعه هدف مرکز خدمات حوزه علمیه از مرکز تخصصی علوم و نجوم و دیگر فضاهای علمی و فرهنگی کانون پرورش فکری نیز در دستور ‌کارقراردارد.

معرفی نمایندگان تام‌الاختیار دو طرف، اطلاع‌رسانی به واحدهای تابعه و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و کارشناسی برای پیش‌برد هرچه بهتر برنامه‌ها نیز از موارد تاکیدشده در این تفاهم‌نامه است که ۷ آذر ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت منعقدشد.

تفاهم‌نامه همکاری‌ کانون و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان به امضا رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =