سلسله نشست‌های مجازی «فهم» با محوریت حکمت هنر متعالی

سلسله‌ی نشست‌های مجازی «فهم» با محوریت حکمت هنر متعالی سه‌شنبه‌های هر هفته در خانه‌ی اندیشه‌ی حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و با همکاری حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فضای مجازی سراج، مرکز تخصصی کلام اسلامی استان کرمانشاه و خانه‌ی فکر و اندیشه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌گردد.


به گزارش اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سلسله‌ی نشست‌های مجازی «فهم» با محوریت حکمت هنر متعالی سه‌شنبه‌های هر هفته در آذر و دی‌ماه ۱۴۰۱ در خانه‌ی اندیشه‌ی حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و با همکاری حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فضای مجازی سراج، مرکز تخصصی کلام اسلامی استان کرمانشاه و خانه‌ی فکر و اندیشه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌گردد.
محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست‌ها در راستای تبیین جایگاه هنر در بین آحاد جامعه گفت: هنر مفهوم گسترده‌ای است که معمولا از دید اکثریت به آن نگاه محدودی می‌شود و بسیاری به هنر به عنوان یک ابزار در انتقال مفاهیم نگاه می‌کنند. هنر از منظر زیبایی‌شناختی یکی از موثرترین عناصر تاثیرگذار در زندگی بشر در قالب‌هایی چون هویت، فرهنگ و .... می‌باشد. لذا لازم است به این مقوله با نگاهی عمیق و بنیادین و بر پایه فهم مشترک بشریت که استفاده از ادراکات عقلی است نگریسته شود. زنجانی افزود: برگزاری این سلسله نشست‌ها می‌تواند به ایجاد فهم مشترک از مقوله هنر در میان هنرمندان، مربیان و علاقمندان به شاخه‌های مختلف هنری منتهی گردد.
 زنجانی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این سلسله نشست‌های مجازی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با ایجاد چنین کرسی‌های گفتگو و ارائه مطالب علمی در راستای رشد و تعالی هنر با محوریت هنر قدسی و متعالی قدم برداریم.
علاقمندان جهت ثبت‌نام برای شرکت در نشست‌ها می‌توانند از طریق آدرس‌های @fahm_ir و  https://eitaa.com/joinchat / 651428092Cf01b9f8f91 اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =