کد خبر: 320685
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
بازدید 196
فاطمه رستگار ؛ بسیج به مردم خدمت داوطلبانه می کند.

حضور مدیرکل و جمعی از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در مزار شهدای گمنام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ، فاطمه رستگار با همراهی اعضای پایگاه بسیج کارکنان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان (پایگاه شهیده فرشته سهرابی)به مناسبت هفته بسیج به مزار شهدای گمنام رفتند و با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
فاطمه رستگار ضمن فرستادن سلام و صلوات به روح پاک شهیدان و تبریک هفته بسیج با ذکر این مطلب که تفکر و منطق اصلی بسیج رفع تهدیدها و تبدیل آن به فرصت هاست اظهار داشت: تفکر ناب بسیجی ، اندیشه و تعقلی است که ضمن رفع تهدیدها بتواند آن تهدید را به فرصت تبدیل کند و ملت ما قدردان این تفکر ناب و اندیشه پاک است.

وی افزود: امروز با تفکر ناب بسیجی است که انقلاب اسلامی با سرعت و اقتدار در جهان حرکتی رو به جلو دارد و دشمنان را عاصی وخشمگین کرده است.

رستگار با تأکید بر اینکه همهٔ قداست بسیج به اندیشه پاک و نیت خالصی است که پشت این تشکل قرار دارد، تصریح کرد: بسیج به مردم خدمت داوطلبانه می کند و امنیت واقتدار ما مرهون مجاهدت های بی بدیل بسیجیان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،تصریح کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم با تفکر ناب بسیجی در خدمت به جامعه تلاش جهادی کنیم و خدمتگزاران صدیقی برای مردم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =