۲۵۱ عنوان برنامه فرهنگی هنری در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد

به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران با شعار ما همانیم که میخوانیم ۲۵۱ برنامه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد. د.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار ما همانیم که میخوانیم ۲۵۱ برنامه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد که در این ایام، ۲۶,۹۴۴ بیست و شش هزار و نهصد و چهل و چهار نفر کودک و نوجوان از این برنامه ها بهره بردند.

فعالیت های اجرا شده در هفته کتاب و کتابخوانی شامل: نمایشگاه و فروشگاه کتاب، جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور شاعران و نویسندگان بومی، اهدا کتاب به مدارس و مناطق محروم و کم برخوردار، رونمایی از کتاب، ویژه برنامه های پیک امید در مناطق کم برخوردار شهری و روستایی، اهدا کتاب توسط رکاب زنان کتاب به مسئولین استان و شهروندان، نمایش فیلم های اقتباسی، مسابقات کتاب، پویش کتاب، معرفی کتاب و برگزاری کارگاه های فرهنگی و هنری با محوریت کتاب در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =