با حضور کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه هفته معلولان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان  برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با رئیس آموزش و پرورش استثنایی در باره اجرای برنامه های جذاب برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در هفته معلولین به گفت و گو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ جلسه ی هماهنگی هفته معلولین با حضور بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و محمدی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون‌ پرورش فکری همدان از تاریخ ۱۲ الی ۱۹ آذر با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری از قبیل اکران فیلم، کارگاه سفال، کارگاه قصه گویی و نقاشی میزبان کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه باشد.

همچنین تصویب شد در هفته معلولین کلیه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عمده فعالیت ها و برنامه های خود را با حضور مدارس استثنایی استان همدان برگزار نمایند.

اکران رایگان تولیدات سینمایی کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته معلولین برای دانش آموزان مدارس استثنایی همدان و همچنین جشن روز معلولین با همکاری آموزش و پرورش و برپایی غرفه های فرهنگی در مدرسه استثنایی علاقبندیان از مصوبات دیگر این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =