سومین جلسه‌ شورای آموزش و پژوهش کانون استان اردبیل برگزار شد

سومین جلسه‌ اعضای شورای آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سال 1401، پیش‌ازظهر روز پنج‌شنبه دهم آذرماه در دفتر معاون فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در این جلسه داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان بابیان اینکه انجام فعالیت‌های پژوهشی موجب شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان می شود، گفت: تقویت روحیه پرسشگری و انجام فعالیت‌های پژوهش محور در مراکز کانون، باعث می شود اعضا در مواجهه با چالش‌ها و مسایل مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی به راه حل عقلانی دست یابند.

وی در ادامه با اشاره به شعار هفته پژوهش «مساله شناسی کودکان و نوجوانان، افق روشن آینده»، بر ضرورت نهادینه کردن نگرش علمی و پژوهشی در فعالیت‌های کانون تاکید کرد.

حسین یوسفی کارشناس مسوول فرهنگی،هنری و ادبی کانون نیز با آسیب‌شناسی فعالیت‌های علمی در مراکز کانون خاطر نشان کرد: نگاه علمی زمانی تأثیرگذار خواهد بود که با بصیرت همراه باشد و اعضا بتوانند از نتایج تحقیقات خود در دستیابی به موفقیت، بهره‌ی لازم را ببرند.

 شایان ذکر است در پایان جلسه پس از طرح و پیشنهاد برنامه‌های چهاردهمین شیوه‌نامه هفته پژوهش در استان، عنوان شد؛ توسعه‌ی همه‌جانبه در حوزه کودکان و نوجوانان در سایه‌ی مساله شناسی همراه با پژوهش‌های کاربردی میسر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =