گروه ایده‌ کانون کرمانشاه تشکیل شد.

گروه ایده‌پردازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در راستای طرح تحول کانون برای جذب و دریافت ایده‌های خلاق و نو مربیان، کارمندان، اعضاء و والدین آنها در کانون و همچنین استفاده از پیشنهادات سایر آحاد ایده‌پرداز جامعه تشکیل گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای پیشبرد طرح تحول کانون استان، گروه ایده‌ کانون کرمانشاه جهت دریافت ایده‌های خلاق و نو از سوی اعضاء و والدین آنان، مربیان و یا سایر آحاد جامعه تشکیل شد. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ضمن اهمیت ایده و ایده‌پردازی در فعالیت‌های فرهنگی به ویژه برای کودکان و نوجوانان بیان داشت: ایده‌پردازی موجب می‌گردد خلاقیت و نوآوری در مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی نهادینه شود. وی افزود: کانون چون رویکرد خلاق دارد لازم است در برنامه‌ها نیز با عنصر خلاقیت عمل نماید و در این مسیر جذب ایده‌های نو می‌تواند عامل موثر باشد لذا تشکیل گروه ایده قدمی در این مسیر است.
زنجانی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: تحول، شعار این دوره از مدیریت کانون در استان است و این جز با بهره‌مندی از ایده‌های نو تحقق نمی‌یابد. علاقمندان می‌توانند در هر گروه سنی برای ارائه‌ی نظرات و ایده‌های خود از طریق لینک https://eitaa.com/joinchat/290455811Cb933105b40   عضو گروه ایده کانون کرمانشاه شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =