کد خبر: 320838
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
گرامیداشت روز جهانی معلولان در بام ایران

هم‌زمان با روز جهانی معلولان، برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه اعضای فراگیر در تالار فرهنگ آموزش و پرورش در شهرکرد با شعار "با توانایی‌های متفاوت آینده را را خواهیم ساخت" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ‌کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چهارمحال و بختیاری، اعضای مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره سه شهرکرد، در کنار اعضا عادی با حضورحجت الله آسمند مدیرکل کانون، حسین امیریان فارسانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، عباس داوطلب رئیس آموزش استثنایی و دیگر مسئولان در برنامه روز جهانی معلولان و اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری هفته معلولان را گرامی داشتند.

گرامیداشت روز جهانی معلولان در بام ایران
در این برنامه اعضای فراگیر به اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله سرود و قصه گویی، دلنوشته ادبی و... پرداختند.
مراکز فراگیر کانون با هدف حضور کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در کنار هم‌سن و سالان خود و بهره‌مندی اعضای عادی و فراگیر از آموزش‌ها و امکانات کانون به طور یکسان و در کنار هم راه‌اندازی شده است.
در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از آثار نقاشی اعضای فراگیر کانون به نمایش درآمد.


مرکز فراگیر شهرکرد نیز با امکاناتی نظیر بهدید، کتابهای بریل، کتابهای گویا، هدست، برجسته نگار، درشت نمای الکترونیکی و... توانسته است کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه را در کنار دیگر اعضای کانون مورد پرورش، رشد فکری و خلاقیتی قرار دهد.

گفتنی است مرکز فرهنگی هنری فراگیر استان واقع در مرکز شماره سه شهرکرد خیابان مطهری پارک گلستان در طول سال با اجرای فعالیت‌هایی نظیر کارگاه شعرخوانی، سرودخوانی، نقاشی، سفال، خوشنویسی و... پذیرای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه است که برپایی نمایشگاه‌های آثار و تولیدات اعضای فراگیر کانونی و غیر کانونی بخش دیگری از خدمات این مرکز برای کودکان با نیازهای ویژه محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =