سومین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان پسر مدیر کل کانون کرمانشاه

سومین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان پسر مدیر کل کانون کرمانشاه با محوریت بررسی شعارهای پیشنهاد شده برای گروه و همچنین مسائل سطح استان پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ در دفتر مدیر کل کانون استان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سومین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان پسر مدیر کل کانون استان کرمانشاه پنجشنبه ۱۷ آذر در دفتر مدیر کل برگزار شد. در این جلسه شعارهای پیشنهاد شده از سوی هر دو کارگروه مشورتی پسران و دختران توسط اعضا کارگروه پسر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. از بین ۴۵ شعار پیشنهاد شده در نهایت ۳ شعار با کسب آرای بیشتر جهت جمع‌بندی انتخاب شدند. روند بررسی شعارها قرار است هفته‌ی آینده در جلسه‌ی کارگروه مشورتی دختران نیز مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد. 
در ادامه‌ی جلسه با توجه به اعلام امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه مبنی بر تعیین اعضاء کارگروه مشورتی نوجوانان مدیر کل کانون به عنوان مشاوران نوجوان خود، مسائل، پیشنهادات و موضوعات مطرح شده از سوی مشاوران نوجوان پسر استاندار، مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گرفت تا بعد از تجمیع در گروه مشاوران نوجوان دختر استاندار دسته‌بندی و به استاندار کرمانشاه تقدیم گردد. 

سومین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان پسر مدیر کل کانون کرمانشاه
در پایان جلسه مشاوران نوجوان پسر ضمن ارائه سوالات و نقدهایی در خصوص کارکرد استان دغدغه‌های خود را مطرح کرده و زنجانی، مدیر کل کانون استان ضمن ابراز خرسندی از این دغدغه‌ها به این سوالات و نقدها پاسخ داد.
با توجه به آغاز فصل امتحانات جلسات بعدی کارگروه مشورتی گروه پسران به بهمن‌ماه موکول گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =