کد خبر: 320957
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
بازدید 245
مربیان کانون استان بوشهر با نحوه ساخت فیلم های آموزشی آشنا شدند

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در کارگاه مجازی آموزش ساخت انواع فیلم های آموزشی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، دوره آموزش ساخت انواع فیلم های آموزشی با همکاری واحد آموزش و پژوهش استانهای بوشهر، قم و کرمان به صورت مشترک و مجازی برای مربیان فرهنگی و مسئولین مراکز  برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، که مدت زمان آن ۸ ساعت بود، مدرس کارگاه، به مباحثی از قبیل؛ ایده یابی برای ساخت انواع فیلم های آموزشی، طراحی فیلم های آموزشی متناسب با موضوع های مختلف، آشنایی با نرم افزارهای مورد استفاده برای ساخت فیلم های آموزشی، ساخت انواع فیلم های آموزشی و روش های اجرا و ارائه فیلم های آموزشی پرداخت.

به گفته سارا نکیسا، کارشناس آموزس استان بوشهر، این پودمان آموزشی از دوره‌های پیش‌بینی‌شده‌ در کتاب کار سال جاری بوده که به‌مدت هشت ساعت با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های شغلی مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، پستی و سیار روستایی استان و در راستای افزایش مهارت‌آموزی آن‌ها برگزار شد.

شایان ذکر است این دوره همزمان با هفته پژوهش و در راستای توانمند سازی مربیان کانون استان بوشهر در حوزه تولید محتوا ۱۵ و ۱۶ آذرماه و با تدریس علیرضا آقایی به صورت مجازی برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =