اعضا و مربیان پژوهشگر استان تقدیر شدند

همزمان با چهاردهمین ویژه برنامه های هفته پژوهش کانون پرورش فکری ضمن ارائه آثار برتر اقدام پژوهی از مربیان و اعضای برتر حوزه پژوهش کانون استان خراسان رضوی تقدیر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، همزمان با چهاردهمین ویژه برنامه های هفته پژوهش کانون  در روز دوشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ ضمن ارائه آثار برتر اقدام پژوهی از اعضا و مربیان برتر این حوزه تقدیر شد.

اعضا و مربیان پژوهشگر استان تقدیر شدند

ابراهیم زره ساز مدیر کل استان ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: اصالت پژوهش بر پرسشگری علمی مبتنی بر تحلیل است. ایشان با اشاره به فعالیت های پژوهشی کانون و رسالت آن که تقویت نگاه پرسشگری در اعضا است از مربیان و فعالیت های آنان که منجر به فعالیت هایی چنین ارزشمندی می شود تقدیر کرد و از آنان خواست در تمامی فعالیت ها در پی تقویت این روحیه باشند چرا که پژوهش چراغ راهی است برای رسیدن به اهداف.

مدیر کل خراسان رضوی با تاکید بر انجام پژوهش های کیفی در حوزه فرهنگ گفت: سند چشم انداز قصه گویی نیز دارای مبانی پژوهشی است و نیازمند تقویت نگاه پرسشگری در این حوزه است و وظیفه ماست که این نگاه در حوزه قصه گویی را در مراکز برای مربیان و اعضا تقویت کنیم.

زره ساز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت مراکز در حوزه پژوهش بر لزوم گسترش و توسعه آن در آموزش و پرورش به واسطه همکاری طرح کانون مدرسه تاکید کرد و از مربیان خواست از ظرفیت پیش آمده استفاده نمایند.

اعضا و مربیان پژوهشگر استان تقدیر شدند

در ادامه احمدرضا افشاری معاون اداری مالی استان نیز با تبریک هفته پژوهش گفت: مقدمات همکاری با آموزش و پرورش در هفته پژوهش آغاز شده است و قطعا با تجربه و دانش مربیان می توانیم این فعالیت را به نحو موثر و مطلوبی برای مدارس و مخاطب اصلی کانون که کودکان و نوجوانان هستند ارائه کنیم.

اعضا و مربیان پژوهشگر استان تقدیر شدند

در این جلسه که با حضور مربیان مراکز بصورت حضوری و مجازی برگزار گردید در ابتدا قربان جعفری مربی مرکز قوچان به ارائه اقدام پژوهی محسن رحیمی خجسته عضو مرکز قوچان  پرداخت.  

در ادامه بهاره قانع نیا و الهه انتظاری مربیان ادبی و فرهنگی مرکز ۷ مشهد به ارائه اثر اقدام پژوهی خود با عنوان «چشم راوی» پرداختند.

اعضا و مربیان پژوهشگر استان تقدیر شدند

این جلسه با تقدیر از مربیان پژوهشگر، اعضای پژوهشگر و اعضای نهاد اقدام پژوهی استان خاتمه یافت.

اعضا و مربیان پژوهشگر استان تقدیر شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =