حضور خدا را در لحظه لحظه زندگی ام احساس می کنم

به بهانه برگزیده شدن اثر عکاسی فاطمه آذری فر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن در مسابقه هنری محیط زیست سازمان ملل با وی به گفتگو نشستیم.

۱_ از چند سالگی عضو کانون شدید؟

از ۸ سالگی 

۲_ از چه طریقی با کانون آشنا شدی؟

با مدرسه برای بازدید و شرکت در طرح کانون مدرسه به کانون رفتیم. من همانروز از فعالیت های کانون خوشم آمد و به آن علاقه مند شدم.

۳_ به عکاسی علاقه داشتی؟

بله صددرصد؛ معمولا از موضوعات و اشیاء اطرافم  عکاسی می کردم اما کانون مرا با این هنر به شکل حرفه ای آشنا کرد.

۴_ تا کنون در رشته های هنری مقام کسب کرده اید؟

بله پیش از این در فرایند هنری" دانشگاه تهران" در رویداد مسیر ایران در قالب تکنیک اکریلیک برگزیده شدم و در جشنواره های مختلف استانی و شهرستانی مقام کسب کردم. 

تا چه میزان به هنر علاقه مندی؟

قابل توصیف نیست، چون هنر نقطه پایان ندارد و هر لحظه وارد دنیایی جدید تر در خلق یک اثر هنری می شویم .

۵- هدف از عکسی که در جشنواره گرفتی چه بود؟

به نظر من یکی از موضوعات مهمی که باید رسانه ای شود حفاظت از محیط زیست است و هر شخصی در هر جایگاهی که هست باید حفاظت از محیط زیست را وظیفه خود بداند و اثر عکاسی که در جشنواره محیط زیست مقام اول را کسب کرد، نشانه زیبایی محیط اطراف زندگی است هرچه محیط زندگی سالم تر و به دور از تخریب باشد زیباتر است.

اگر دقت کرده باشید رنگین کمان پشت خانه ای متروکه پس از بارش باران نمایان شده است و همین رنگین کمان می تواند دلیل اثبات صحبت بنده باشد.

۶-آیا کسی در هنر حامی شما بوده؟

اول خانواده ام بعد روحیه ای که پدربزرگ و مادربزرگم به من می دهند و دلگرمم می کنند و مربی های کانون که همیشه حامی ما کودکان و نوجوانان هستند. 

۷- خاطره ای که از کانون دارید؟

برنامه های کانون همیشه فوق العاده بوده به نظرم یکی از قشنگ ترین خاطره ها برنامه بهشتیان کوچک کانون بود. این برنامه در ماه رمضان برگزار می شود و ما چند ساعت قبل از افطار به مرکز می رفتیم و در چیدن سفره افطاری کمک می کردیم. همیشه این برنامه برام خوشایند بوده .

سخن آخر...

من همیشه حضور خدا را در لحظه لحظه زندگی ام حس می کنم و از صمیم قلب از خدای مهربان متشکرم  بابت همه چیز؛امیدوارم فردای محیط زیست جهان فردای بهتری باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =