کد خبر: 321431
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
بازدید 239
عضو کانون لرستان برگزیده سومین جشنواره داستان آفرینش شد

الهه بیاتی عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزیده سومین جشنواره سراسری داستان آفرینش با موضوع «داستان‌های دیار» با رویکرد ادبیات بومی و اقلیمی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ الهه بیاتی عضو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان و مرکز شماره سه بروجرد عنوان برگزیده سومین جشنواره سراسری داستان آفرینش با موضوع «داستان‌های دیار» با رویکرد ادبیات بومی و اقلیمی و شعار «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» را کسب کرد.
در مرحله پایانی داوری و بررسی آثار، افسون امینی، مینا حدادیان و هادی خورشاهیان پس از مطالعه آثار و بحث و تبادل‌نظر در خصوص رعایت عناصر داستانی، ایده‌پردازی و نگاه تازه، پرداختن به ویژگی‌های ادبیات داستانی اقلیمی و... سرانجام ۴۶ اثر را به‌عنوان برگزیدگان سومین جشنواره داستان آفرینش کانون پرورش فکری انتخاب کردند که دراین میان عضو کانون لرستان جز نفرات برگزیده این جشنواره شد.
بر اساس این خبر، فراخوان سومین جشنواره سراسری داستان آفرینش از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با سالروز تولد هوشنگ مرادی‌کرمانی؛ نویسنده نامدار ایران منتشر شد و اعضای کارگاه‌های داستان و انجمن‌های نویسندگان نوجوان کانون را به خلق جهان داستانی با ویژگی‌ها و شاخص‌های ادبیات بومی و اقلیمی دعوت کرد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =