برگزاری نشست هویت‌یابی کودکان و نوجوانان در کانون چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته پژوهش به منظور آگاه‌سازی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری نشست هویت‌یابی کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، به منظور آشنایی بیشتر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با موضوع هویت‌یابی کودکان و نوجوانان، هفته گذشته در روز ۲۹ آذر در سالن جلسات ستاد مرکزی کانون چهارمحال و بختیاری نشستی با محوریت هویت‌یابی در کودکان و نوجوانان و عوامل موثر در شکل‌گیری هویت کودک و نوجوان برگزار شد. 
هر ساله همزمان با هفته پژوهش ویژه‌برنامه‌ای از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار می‌شود که در استان‌ها نیز نشست‌ها و برنامه‌های مختلف اجرا می‌شود. 

برگزاری نشست هویت‌یابی کودکان و نوجوانان در کانون چهارمحال و بختیاری

هویت‌یابی به ویژه در اواخر دوره کودکی و دوران نوجوانی از مسائل بسیار مهم و حساس است که باید والدین، مربیان و معلمان مدارس به درستی از آن آگاه بوده و اقدامات صحیح و به موقعی در مواجهه با آن داشته باشند تا کودک و نوجوان دچار بحران هویتی نشده و راه درست زندگی خود در این مرحله حساس از زندگی را پیدا کنند. 
در دوران نوجوانی، رشد هویتی و شخصیتی باید با ایفای نقش نوجوان صورت گیرد تا همه پازل‌های موجود همدیگر را تکمیل کرده و نوجوان هویت خود را با دانسته‌های صحیح شکلی مناسب بخشد.

برگزاری نشست هویت‌یابی کودکان و نوجوانان در کانون چهارمحال و بختیاری

نشست هویت‌یابی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این راستا و با شعار "مسئله‌شناسی حوزه کودک و نوجوان، افق روشن آینده" برگزار شد و احمد غضنفری مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به بیان مطالبی در جهت کمک به کودکان و نوجوانان به منظور هویت‌یابی صحیح پرداخت.
در این نشست حدود ۳۰ نفر از مربیان فرهنگی، مسئولان مراکز فرهنگی و هنری و همکاران ستادی کانون حضور داشتند . 
نشست هویت‌یابی با هدف آشنایی و آگاه‌سازی بیش از پیش مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون در رابطه با اعضا و کمک به آنان جهت هویت‌یابی صحیح صورت پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =