تکریم مادرانه، در پاسداشت هفته مقاومت و پیروزی از مادر شهید علی محمد عسگری در شهر سامن ملایر

به مناسبت هفته پاسداشت مقاومت و پیروزی با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در منزل شهید علی محمد عسگری از مادر این شهید والامقام تکریم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ در آغاز هفته مقاومت و پیروزی به پاس ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی ایران با حضور بهناز ضرابی ‌زاده مدیرکل، معصومه عسگری مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری سامن، معصومه ابراهیمی هژیر معاون فرهنگی و مجتبی جوادی کارشناس پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در منزل شهید علی محمد عسگری واقع در شهر سامن ملایر از مادر شهید والامقام تقدیر به عمل آمد.

شهید علی محمد عسگری نوجوانی متعهد، مومن، صادق و دلسوز بود که در سن ۱۶ سالگی در جبهه های جنگ حضور یافت و در سال۱۳۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسید. وی پس از گذشت۱۴سال از تاریخ شهادتش به آغوش مادر خود بازگشت.

شهید علی محمد عسگری در فرازی از وصیت نامه خود چنین بیان کرده است: خواهر و برادر عزیزم در مساجد بیشتر حضور پیدا کنید و رشته ی دعا و معنویات خود را با خدای خود محکم تر سازید.

تکریم مادرانه، در پاسداشت هفته مقاومت و پیروزی از مادر شهید محمد علی عسگری در شهر سامن ملایر

گفتنی است در پایان این دیدار، از مادر گرانقدر شهید  علی محمد عسگری تقدیر به عمل آمد و سپس مدیرکل به همراه معاون فرهنگی کانون، معصومه عسگری مسئول مرکز سامن و خواهر شهید  علی محمد عسگری و مجتبی جوادی شعار کارشناس پشتیبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور بر مزار شهید گمنام تازه تفحص شده شهر سامن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران را زنده نگه داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =