موفقیت سه مربی کانون لرستان دربخش پایان‌نامه و رساله جشنواره بین المللی قصه گویی

مربیان کانون لرستان در میان نامزدهای بخش علمی بیست ‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار بخش مقاله، پایان‌نامه و رساله، کتاب و جستارنویسی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: کمیته علمی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با انتخاب و رای داوران بخش‌های «پایان‌نامه و رساله» و «کتاب» متشکل از یوسف محمدنژاد عالی‌زمینی، حجت حصاری و سمیرا قیومی پس از بررسی ۱۲ اثر رسیده در بخش «پایان‌نامه و رساله» هشت اثر را به عنوان نامزد اعلام کردند.
در عین حال: 3 مربیان کانون لرستان در میان نامزدهای بخش علمی بیست ‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار بخش مقاله، پایان‌نامه و رساله، کتاب و جستارنویسی قرار گرفتند. 
براساس این گزارش: آفرین پنهانی با موضوع: بررسی کهن الگوها در قصه های بومی و محلی لرستان، راضیه خدایی با موضوع: اثربخشی قصه گویی بر جراتمندی و کنترل خشم کودکان گروه سنی ج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معصومه یاسمی فر با موضوع: تحلیل محتوا و بررسی عناصر سازنده قصه های عامیانه لرستان، به عنوان برگزیدگان این مرحله انتخاب شدند.
گفتنی ایست: بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۲۹ دی ۱۴۰۱ در یزد برگزار خواهد شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =