گرامی داشت دهه بصیرت و روز مقاومت در مراکز کانون استان کردستان

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به مناسبت دهه بصیرت به اجرا برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با حضور کودکان و نوجوانان اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، معرفی شخصیت سردار سلیمانی و خصوصیات برجسته ایشان برای دانش اموزان ، کاردستی ساخت انگشتر حاج قاسم سلیمانی با اعضا با مقوا انجام و خوشنویسی با جملات  دهه بصیرت و رنگ آمیزی پرچم و همچنین رنگ آمیزی نقاشی تصویر گری دست حاج قاسم و خواندن سرود فرمانده از جمله برنامه های برنامه های مرکز سریش آباد به مناسبت دهه ی بصیرت بود.

مرکز فرهنگی هنری موچش به همین مناسبت با همکاری سپاه موچش ویژه برنامه ای با عنوان سردار دلها را به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین شهرستانی را برگزار کرد که در این روز هوشنگ ابراهیمی بخشدار موچش و میکائیل ساعدی سرهنگ بازنشسته سپاه کامیاران با موضوع معرفی شخصیت از دوران کودکی تا به روز شهادت سردار دلها سردار حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

مرکز فرهنگی هنری کامیاران نیز با برپایی ایستگاه نقاشی با عنوان پیمان دل ، نقاشی با موضوع پرچم و ایران، سفالگری با موضوع جنگ  ایران و عراق، متن ادبی با موضوع نامه ای به شهید و معرفی ایام و شخصیت با حضور اعضا و دانش آموزان طی هفته بصیرت دهه ی بصیرت را گرامی داشتند.

به مناسبت هفته بصیرت و گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه مختلف فرهنگی هنری و ادبی در مرکز بیجار برگزار گردید این ویژه برنامه با هدف آشنایی اعضا با آرمانهای امام و شهدا و پرورش فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین شناخت بیشتر ولایت با حضور دانش آموزان و اعضا برگزار گردید در این ویژه برنامه فعالیتهای مختلفی همچون : نقاشی با موضوع " پیمان دل " ، کارگاه ادبی با موضوع " نامه ای به رفیق شهیدم " و هفته بصیرت ، قصه گویی ، معرفی واقعه ی 9 دی و معرفی شهدای بیجار اجرا گردید .

معرفی حماسه 9 دی ، معرفی شخصیت انقلابی  سردار سلیمانی، معرفی خاطراتی از تواضع و شجاعت سردار سلیمانی، پخش کلیپ تصویری وصیت نامه سردار برای اعضای نوجوان و آموزش کاردستی کبوتر به رنگ پرچم ایران نیز در مرکز فرهنگی هنری حسن آباد یاسوکند برگزار شد .

مرکز فرهنگی هنری شماره یک بانه نیز به همین مناسبت ایستگاه نقاشی با عنوان لاله های خونین، کارگاه ادبی با موضوع بیعت با رهبر، دعوت از مدارس جهت شرکت در برنامه ها و معرفی ماجرای نهم دی را با حضور اعضا کودک و نوجوان برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =