ثبت نام کارگاه های زمستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر آغاز شد

ثبت نام کارگاه های تخصصی زمستانی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از ۱۷ دی ماه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، این کارگاه‌ها در رشته‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

سمیه رسولی، مدیرکل کانون استان در این زمینه گفت: بی‌تردید آموزش در رشد کودکان و نوجوانان و توانمندسازی آنها تأثیرگذار خواهد بود و مخصوصا آموزش های فرهنگی هنری می‌تواند در بالابردن تجارب فردی و کسب مهارت، کودکان و نوجوانان را یاری رساند . بنابراین تداوم بخشی آموزش ها را با هدف توانمندسازی کودکان و نوجوانان در فصل زمستان در دستور کار داریم که با یک برنامه ریزی مناسب  و هدفمند، این امکان را فراهم خواهد آورد تا کودکان و نوجوانان عزیز استان بوشهر ضمن شرکت در این دوره های آموزشی و کارگاه ها و لذت بردن از جنبه های هنری ، توانمند شوند.

رشته‌های نقاشی، سفال، کلاژ،گلدوزی، داستان نویسی، کاردستی، خوشنویسی، عکاسی، محیط زیست، علمی،  شطرنج، کار با چوب، نمایش خلاق، نوشتن خلاق، مهارت خودباوری، آموزش قرآن، شاهنامه خوانی، فن بیان، خوانش متون ادبی، شعر و قصه و طراحی به صورت حضوری و رشته های شطرنج، شعر و قصه، عکاسی با موبایل ، به صورت آنلاین از جمله کارگاه‌هایی است که علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

ثبت‌نام در کارگاه‌های دوره زمستانی از ۱۷ تا ۲۳ دی  ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه و ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان و یا پایگاه اینترنتی کانون استان بوشهر به نشانی https:/ Boushehr.kpf.ir /  مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ ی ۰۷۷۳۳۳۲۶۱۵۸ یا ۳۳۳۴۲۹۶۰ تماس بگیرند.

گفتنی است، برگزاری کارگاه های تخصصی زمستان کانون بوشهر از ۲۴ دی ماه شروع و تا ۲۴ اسفند پایان می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =