دومین گردهمایی مجازی مربیان مسئول، فرهنگی، هنری و ادبی سیار روستایی و پستی کانون استان ایلام برگزار شد

گردهمایی مجازی مربیان مسئول، فرهنگی، هنری و ادبی سیار روستایی و پستی کانون استان ایلام  با محوریت طرح کانون مدرسه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام گردهمایی مجازی مربیان مسئول، فرهنگی، هنری و ادبی سیار روستایی و پستی کانون استان  با حضور مدیرکل ، معاونین اداری و مالی و فرهنگی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی با محوریت برگزاری طرح کانون مدرسه درمراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار شد.

در آغاز این نشست فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان، ضمن سلام و خداقوت به همکاران و سپاس از تلاش های انجام شده همکاران؛بر برگزاری مطلوب طرح کانون مدرسه و برنامه ریزی های مناسب و نیز تعامل و ارتباط موثر مسئولان مراکز با فرمانداری ها و بخشداری ها تاکید نمود. 

مدیرکل کانون پرورش فکری استان تاکید نمود: اجرای طرح کانون مدرسه از اهمیت خاصی برخوردار است و تمام تلاش و همت ما در اداره کل و مراکز اجرای خوب و مطلوب و اثربخش این طرح در استان است و خوشبختانه با توجه به ظرفیت های موجود در مراکز ان شاالله شاهد برگزاری مدثر و تعاملی این طرح در مراکز دارای شرایط اجرا باشیم.

وی ادامه داد: مسئولین مراکز با فرمانداران و بخشداران تعامل مناسب و جدی داشته باشند و گزارش اقدامات و برنامه های انجام شده را به طور مناسب و روزآمد به فرمانداری و بخشداری ارسال نمایند و در معرفی کامل کانون وفعالیت های کانون تلاش کنند.

مدیرکل کانون استان ایلام ادامه داد: مراکز فرهنگی هنری در برنامه های مشارکتی پیش رو(دهه فجر؛طرح کانون مدرسه، کارگاه های تخصصی و...)مشارکت فعال داشته باشند و گزارش برنامه ها و اقدامات انجام شده را به اداره ارسال نمایند.

در ادامه علی حسن عزیزپوریان؛ معاون اداری و مالی کانون استان نیز ضمن سپاس از تلاش های انجام شده در مراکز استان، از اعلام آمادگی و پشتیبانی از اجرای طرح کانون مدرسه و هماهنگی و اقدامات این معاونت از اجرای طرح کانون مدرسه گفت و بر صرفه جویی الگوهای مصرف، رعایت و مدیریت هزینه ها وتلاش در حهت افزایش عصویت دانش آموزان،بالا بردن درآمدهای اختصاصی در برخی از مراکز و توجه به رعایت سلسله مراتب اداری و شرکت فعال در جلسات شورای اداری بخش و شهرستان، پاسخگویی به موقع و... توصیه و تاکید نمود. 

ملوک هاشمی؛معاون فرهنگی کانون استان ایلام نیز ضمن تشکر از تلاش همکاران حوزه معاونت فرهنگی، ضمن تشریح طرح کانون مدرسه درخصوص اجرای فرایند طرح و هماهنگی ها و مکاتبات لازم بر تعامل مراکز با مدارس در راستای اجرای مطلوب طرح، برگزاری جلسات فرهنگی در مرکز و ارتباط با والدین و اولیای تربیتی، برگزاری جلسه با روسای آموزش و پرورش،آماده سازی مراکز وفضاسازی
مناسب برای استقبال از دانش آموزان؛ارسال بروز اخبار مراکز به روابط عمومی، برنامه ریزی سالانه  و... تاکید و توصیه نمود.

در ادامه علیرضا آقایی کارشناس مسئول فرهنگ، هنری و ادبی نیز درخصوص کارگاه های تخصصی و مستندسازی برنامه ها صحبت نمود و سایر کارشناسان معاونت فرهنگی در حوزه های کاری خود به بیان نظرات و دیدگاه های خود و
مربیان مراکز نیز سوالات و پرسش های خود را از همکاران پرداختند.

در پایان این نشست مجازی، معاونین اداری و مالی و فرهنگی کانون استان به سوالات و ابهامات همکاران پاسخ دادند.

طرح کانون مدرسه در کانون استان ایلام، طی برگزاری جلسات شورای فرهنگی و کارشناسی و انتخاب و امکان سنجی مراکز مجری با اجرا و تشریح و بررسی شیوه نامه،درمراکز استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =