پویایی مراکز فرهنگی‌هنری؛ کلید حال خوش و مطلوبیت وضعیت فرهنگی در جامعه هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: مراکز فرهنگی‌هنری سرمایه‌های بزرگ اجتماعی هستند که پویایی آنها ضامن حال خوش و ایجاد فضای مطلوب فرهنگی در جامعه است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی شورای اداری و مالی کانون استان برگزار شد.

معصومه هادی در این جلسه گفت: مراکز فرهنگی‌هنری سرمایه‌های بزرگ اجتماعی هستند که پویایی آنها، تاثیر چشمگیری در روابط اجتماعی و فرهنگی دارد.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: هرگاه مراکز کانون، توانسته‌اند در جذب و پایدارسازی اعضا موفق عمل کنند و کودکان و نوجوانان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق خاطر داشته‌اند و با حال خوش فعالیت‌ها را انجام داده‌اند، وضعیت فرهنگی و اجتماعی آن مناطق شکل مطلوب‌تری داشته است.

مدیرکل کانون، استمرار چنین وضعیتی را نتیجه‌ی همدلی و تلاش مجموعه‌ی همکاران دانست و ضمن تقدیر از آنان عنوان کرد: ارتقای کیفی فعالیت‌ها و شاخص‌ها حاصل تلاش‌های همکاران در بخش‌های مختلف و پیگیری مسایل گوناگون کاری اداری و مالی است.

توسعه کانون زبان، کارگاه‌های تخصصی، بیمه‌ی تکمیلی کارکنان و پاسخگویی به بحث‌های مطرح شده در جلسه، دیگر بخش‌های سخنان هادی بود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه گزارشی از پیگیری‌های انجام شده، اقدام‌های صورت گرفته و میزان تحقق مصوبات جلسه‌ی پیشین شورا ارایه شد و پس از آن اعضای حاضر در جلسه، مسایل حوزه‌های کاری خود را برای بحث و تبادل نظر بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =