مراسم آیین رونمایی و معرفی کتاب بانوان صاحب قلم استان مرکزی

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)گرامیداشت هفته مقام زن و روز مادر مراسم آیین رونمایی و معرفی کتاب بانوان صاحب قلم استان مرکزی چهارشنبه بیست ویک دیماه در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) وهفته مقام زن و روز مادر مراسم آیین رونمایی و معرفی کتاب بانوان صاحب قلم استان مرکزی چهارشنبه بیست ویک دیماه در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار گردید.
در این مراسم که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حوزه هنری برگزار شد. در ابتدا احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش استان ضمن خوشامدگویی و تبریک ولادت حضرت زهرا(س) وهفته زن به تکریم مقام زن پرداختند. ایشان نویسندگی را مقام آفرینش دانستند و بانوان را آفرینشگر در حوزه خانواده، فرهنگ و هنر نامیدند. مدیر کل کانون استان در ادامه،این حرکت مثبت را بهانه ای برای انعکاس تالیفات بانوان استان دانستند و بر ضرورت هم افزایی وهمگرایی در فضای فرهنگی تاکید کردند و ادامه برنامه های این چنینی را مهم دانستند.
در ادامه سیده فاطمه ابطحی عضو مرکز شماره هشت اراک به قرائت نامه ای به مادر پرداختند و فاطمه انقاری دیگر عضو کودک،دکلمه ای در ارتباط با حضرت فاطمه (س)قرائت کردند.
همچنین سالار جیریایی، رییس حوزه هنری استان  ضمن تبریک و شادباش این ایام ،دقت و پیگیری را دو ویژگی مهم بانوان نویسنده حوزه تاریخ وادبیات شفاهی دفتر مطالعات پایداری ودفاع مقدس دانستند. در ادامه مشکات عباسیان عضو شماره چهار اراک به نقل بانو گشسب پرداخت.
همچنین در ادامه خانم مفتح زاده مدیر کل دفتر امور زنان وخانواده استان در جمع کارکنان کانون پرورش بر ضرورت شادی و امیدواری در فضای کاری کودکان ونوجوانان تاکید کردند و نشاط را ناجی و مقدمه امید دانستند . مفتح زاده ضمن گرامیداشت مقام مادر از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کردند واز دیدگاه ایشان به شاخصه های زن انقلابی پرداختند. خانه داری که همان همسرداری وفرزند پروری است ،عبادت و حضور اجتماعی زنان در مسائل روز را سه شاخصه مهم مطرح  نمودند .
در پایان با حضور مدیر کل دفتر امورزنان وخانواده ومدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،فرهنگ و ارشاد اسلامی وحوزه هنری، آیین رونمایی از تالیفات بانوان نویسنده صورت گرفت و با اهدای لوح تقدیر وهدایا از بانوان نویسنده قدردانی شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =