برگزاری  کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر با حضور دستگااهای اجرایی و فرهنگی و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون کهگیلویه و بویراحمد ، نشست اعضای کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی کانون پرورش فکری در یاسوج برگزارشد.

 این نشست که به‌منظور سیاست‌گذاری و هم‌سوسازی اهداف و برنامه‌های دستگاه‌های عضو کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی صورت‌گرفت، با تاکید بر لزوم  برنامه‌محوری آغازشد و با ارایه برنامه‌ها از سوی نمایندگان عضو این کمیته به انجام‌رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران و قدردانی از ممارست و پیگیری دستگاه‌های عضو این کمیته در برنامه‌ریزی هدف‌مند فعالیت‌های کودک و نوجوان و با تبریک در پیش رو بودن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم ایران، به عنوان ملتی که سرنوشت خود را آگاهانه انتخاب کرد، در این راه مشکلات فراوانی را متحمل شد.

کبری اخلاقی‌نیا در دامه افزود: پرورش فکر کودکان و نوجوانان بر عهده‌ی ماست و ما وظیفه داریم با بهره‌گیری از ویژه‌برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی دستاوردها را به آنان منتقل کنیم.

مسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان در ادامه به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های کانون پرورش فکری اشاره و از ضرورت اجرای چند ویژه‌برنامه فاخر مشترک‌ صحبت‌کرد.

اعزام پیک امید روستایی به مناطق روستایی و کم برخوردار، اختتامیه جشنواره دکلمه‌خوانی فرزندان حاج قاسم ، برپایی نمایشگاه آثار اعضا کانون ، شب شعر با طعم انقلاب ، پوشش خبری برنامه‌ها توسط صدا وسیمای استان ، بازدید از موزه میراث فرهنگی ، برگزاری جشنواره برفی در پیست اسکی کاکان ، بازدید کودکان و نوجوانان از نمایشگاه تاکسیدرمی محیط زیست، برپایی چادر ایستگاه نقاشی و مسابقه در روز ۲۲ بهمن  ، پخش فیلم و انیمیشن ، برگزاری نمایشگاه پوسترهای دفاع مقدس ، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی از جمله برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر می باشد.

قابل ذکراست مقرر شده است در جلسه آینده کمیته کودک و نوجوان دستگاههای اجرایی و فرهنگی برنامه‌های پیشنهادی اجرایی دستگاه خود را جهت تصویت در کمیته کودک و نوجوان ارائه دهند .

گفتنی‌است در این نشست، نمایندگانی از آموزش و پرورش، صدا و سیما، محیط‌زیست، هلال احمر،حوزه هنری، میراث فرهنگی‌وگردشگری و کارشناسان کانون پرورش فکری استان حضورداشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =