پیام تبریک مدیر کل کانون استان کرمانشاه به قصه‌گوهای برگزیده‌ی جشنواره‌ی بیست و چهارم

با درخشش کانون استان در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان یزد، مدیر کل کانون استان ضمن صدور پیام تبریک به این برگزیدگان از خانواده‌ی رابط استانی جشنواره‌ی قصه‌گویی به پاس همراهی و همکاری تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان طی پیامی کسب موفقیت در مهمترین رویداد قصه‌گویی کشور را به برگزیدگان کرمانشاهی تبریک گفت. 

متن پیام زنجانی، مدیر کل کانون استان:
قصه‌گویی به مثابه یک فرهنگ است که می‌تواند اثربخش در انتقال مفاهیم به نسل‌های همیشه تاریخ باشد. آنقدر قصه و قصه‌گویی حائز اهمیت و اثر است که قرآن کریم پیرامون خویش فرموده:
نَحْنُ نَقُصُّ عَلَیْکَ أَحْسَنَ الْقَصَصِ بِمَا أَوْحَیْنَا إِلَیْکَ هَـذَا الْقُرْآنَ وَإِن کُنتَ مِن قَبْلِهِ لَمِنَ الْغَافِلِینَ»؛ ما ‌نیکوترین قصه (یا قصه‌سرایی) را به موجب این قرآن که به تو وحی نمودیم، بر تو حکایت می‌کنیم و تو قطعاً پیش از آن از بی‌خبران بودی(یوسف/۱۲).
از این منظر قصه‌گویی صورتی قدسی یافته است که قصه‌گو نیز تجلی و مظهری از این هنر قدسی می‌تواند باشد.
اینک که با تلاش هنرمندان قصه‌گویی کرمانشاهی و پژوهشگران این حوزه از دیار تاریخ و حماسه این سینه ستبر ایران اسلامی، نامدار در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شده‌ایم وظیفه خویش دانستم به  یکایک این افتخارآفرینان تبریک و از تلاش مربیان، داوران و به ویژه رابط این دوره از جشنواره در استان تشکر و سپاس نمایم و از خداوند منان توفیق آنان را مسألت نمایم. امید است این استان شاهد فتح همیشگی قله‌های افتخار باشد انشاءالله.
ومن الله التوفیق... 
محمد خیاط‌زنجانی 
بهمن ماه ۱۴۰۱

زنجانی مدیر کل کانون استان از خانواده صبوری رابط محترم جشنواره استانی به پاس همراهی و همکاری نیز تقدیر به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =