بازدید مدیرکل کانون استان مرکزی از مراکز شهرستان ساوه ، زرندیه و آشتیان

احسان منصوری مدیرکل و مسلم احمدلو معاون اداره کل استان مرکزی طی سفری یک روزه و بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون شهرستانهای زاویه، ساوه و آشتیان با فرماندار زاویه نیزدیدارو گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی،  احسان منصوری مدیرکل و احمدلو معاون فرهنگی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی طی سفر یک روزه و بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون شهرستانهای  زاویه، ساوه  و آشتیان، با فرماندار زاویه نیزدیدار و گفتگو کرد.
در روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه ابتدا در مرکز فرهنگی هنری طراز ناهید با مربیان این مرکز دیدار وگفتگو کرد. سپس در شهر ساوه هر دو مرکز شماره یک و دو ساوه از فرآیند طرح کانون مدرسه بازدید و از نزدیک با اعضا و مربیان طرح به گفتگو نشست. در آخرین مرکز شهرستان ساوه از مرکز فرهنگی هنری یل آباد بازدید و اختتامیه مهرواره "موذن اذان بگو " باحضورمدیرکل و معاون برگزار شد.
سپس به شهرستان زرندیه رفت و منصوری در شهرستان زرندیه با مهری فرماندار شهرستان زرندیه و دکترخلیلی ریاست عمران فرماندار در دفتر فرمانداری زاویه از دیدگاه های مشترک خود در چشم انداز آینده کانون در این شهرستان صحبت کرد
مهری فرماندار شهرستان زرندیه در ترویج هرچه بیشتر فعالیت های کانون درسطح شهرستان تاکید کرده و کانون را نقطه عطف فرهنگ و هنر این مرز و بوم دانست و تاکید داشت باید از پتانسیل های کانون در سطح کشور و این شهرستان بهره بیشتری برد.
پس از این نشست مدیرکل کانون و معاون فرهنگی استان از مرکز فرهنگی هنری زاویه بازدید کردند.
در پایان سفر یک روزه به شهرستان آشتیان رسید و ضمن بازدید از مرکز فرهنگی هنری کردیجان و مرکز فرهنگی هنری آشتیان با مربیان این مراکز به گفتگو نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =