اعضای موفق کانون، سفیران توفیق‌اند

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در نشست با اعضای موفق این مجموعه فرهنگی، آنان را «پرچمدار» و «سفیران توفیق» توصیف‌کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان؛ سیدجلیل میرعظیمی در نشست صمیمانه با نوجوانان موفق عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان‌این مطلب‌افزود: کشف و پرورش استعدادها، رسالت کانون محسوب‌می‌شود و موفقیت اعضای این مجموعه در عرصه‌های مختلف، بیان‌گر توفیق کانون و توان‌مندی مربیان در ایجاد پیوند ناگسستنی با اعضاست.

اعضای موفق کانون، سفیران توفیق‌اند
سیدجلیل‌میرعظیمی، سرپرست کانون گیلان

سیدجلیل‌میرعظیمی برهمین اساس نیز اعضای موفق کانون را سرمایه و پرچمدار این نهاد فرهنگی دانست و با اشاره به دلایل برگزاری نشست هم‌اندیشی با آنان گفت: بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و تجربه‌های اعضا طی سال‌های حضور در مراکز فرهنگی هنری و ارتقای کمی و کیفی سطح فعالیت‌های کانون پرورش فکری ثمره این هم‌نشینی به‌شمارمی‌رود.

او دیگر بخش صحبت‌های خود را به ضرورت فرصت‌سازی برای کودکان و نوجوان، هم‌گامی با فن‌آوری‌های روز و توجه هرچه بیش‌تر به نیازهای آینده‌سازان اختصاص‌داد و با اشاره به  برنامه‌های گسترده کانون برای افزایش ارتباط با اعضا و استفاده از دیدگاه‌های مشاوران نوجوان گفت: این امر به پیش‌برد هرچه بیشتر برنامه‌هاکمک‌ می‌کند.

جذب و پایدارسازی اعضا، از دیگر موضوع‌هایی بود که مورد توجه میرعظیمی قرارداشت و وی با مهم ارزیابی‌کردن جایگزین‌پروری و استمرار در مسیر کشف و شکوفایی استعدادها توضیح‌داد: تعامل با دستگاه‌های فرهنگی در دست‌یابی به این هدف نقشی اساسی دارد و اعضای کانون و باسابقه کانون نیز سفیرانی‌ هستند که  پیام‌رسان توفیق کانون در نخبه‌پروری به‌شمارمی‌روند.

وی در این میان از دانش‌آموزان مدارس  به عنوان اعضای بالقوه یادکرد و با بیان این‌که حاصل جمع کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش، آینده‌سازانی در تراز انقلاب اسلامی‌است، افزود: در این مسیر، همراهی اعضای موفق، به ویژه نوجوانان عضو مراکز فرهنگی کانون بیش از پیش احساس‌می‌شود.

این مسئول فرهنگی درهمین‌حال از برنامه‌های کانون برای غنی‌سازی کتاب‌خانه‌های مراکزفرهنگی‌هنری، تولید هرچه بیش‌تر محتوا جهت ارایه در مراکز و فضای‌مجازی، ارتباط و تعامل افزون‌تر با اصحاب‌رسانه معرفی موفقیت‌های سخن‌گفت و افزود: ایجاد پل‌های ارتباطی با مخاطبان، به ویژه در شبکه شاد نیز در دستورکارقراردارد.

اعضای موفق کانون، سفیران توفیق‌اند

سیدجلیل میرعظیمی هم‌چنین، بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده اعضا در برنامه‌های مختلف کانون و دعوت از مشاوران نوجوان در جلسه‌های فرهنگی را از دیگر اولویت‌ها عنوان‌کرد و گفت: به همین منظور، نشست‌های هم‌اندیشی به صورت مستمر برگزارمی‌شود.

در ادامه این نشست که ۶ بهمن، ۱۴۰۱ در محل برگزاری نشست‌های اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت صورت‌گرفت، اکرم السادات حسینی، سرپرست معاون فرهنگی، کارشناسان و اعضای موفق این مجموعه به طرح دیدگاه‌ها پرداختند.

تاکید اعضا بر نقش تاثیرگذار کانون در افزایش خودباوری، جمع‌گرایی، خردورزی و ارتقای سطح توان‌مندی‌های مخاطبان، از نقطه‌های روشن این جلسه بود و آینده‌سازان ایران اسلامی هم‌چنین، آمادگی برای ورود به عرصه اجتماع و تجربه شیرین هم‌نشینی با مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را رهاورد عضویت خود درکانون ارزیابی‌کردند.

اعضای موفق کانون، سفیران توفیق‌اند

اعضای موفق کانون، سفیران توفیق‌اند

اعضای موفق کانون، سفیران توفیق‌اند

اعضای موفق کانون، سفیران توفیق‌اند

اعضای موفق کانون، سفیران توفیق‌اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =