چهارمین جلسه کارگروه مشورتی نوجوانان پسر مدیر کل کانون کرمانشاه برگزار شد

چهارمین جلسه‌ی کارگروه مشورتی نوجوانان پسر مدیر کل کانون استان کرمانشاه پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، چهارمین نشست کارگروه مشورتی نوجوانان گروه پسر مدیر کل کانون استان برگزار شد. محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان کرمانشاه در این نشست ضمن بیان نتایج جلسات پیشین این کارگروه بیان داشت:  حضور نوجوانان در فعالیت های کانون پرورش فکری یکی از شاخص‌های چندگانه اعلامی این اداره کل است که یقیناً با حضور شما نوجوانان ارجمند اتفاق خواهد افتاد.
 زنجانی ادامه داد: از جمله مسائل مهم و موثر در کانون پرورش فکری توجه به منابع مالی و انسانی کانون است که در حال حاضر با توجه به ضرورت درآمدزایی در کانون و همچنین کمبود نیروی انسانی، توجه به امور توسعه منابع کانون ضروری است.
زنجانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: پس از بررسی موضوع توسعه منابع مالی و انسانی در هیئت اندیشه‌ورز این موضوع باید در قالب کارگروه مشورتی مورد بررسی قرار بگیرد.
در جلسه اعضای کارگروه مشورتی با بیان پیشنهادها و دیدگاه‌های خود در این خصوص به ارائه راهکارهای عملی پرداختند. همچنین در این جلسه مقرر گردید در هفته‌ی آینده اردوی کانون‌گردی اعضای کارگروه مشورتی پسران برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =