کارگاه اول دوره تخصصی داستان‌نویسی «جلال آل احمد» با موضوع داستان آیینی

با مشخص شدن نتیجه آزمون دوره تخصصی داستان‌نویسی «جلال آل احمد»، کارگاه اول از این سلسله کارگاه‌ها پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، آزمون دوره تخصصی داستان‌نویسی «جلال آل احمد» با حضور ۷۴ نوجوان پسر و دختر کرمانشاهی پنجشنبه ۶ بهمن برگزار گردید که پذیرفته‌شدگان پس از داوری مشخص شدند. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان گفت: از میان ۱۳۶ نوجوانی که در کل استان ثبت‌نام نمودند، ۷۴ نوجوان از شهر کرمانشاه در این آزمون شرکت کردند که از این بین ۳۰ دختر نوجوان و ۲۰ پسر نوجوان بر اساس آزمون و یا بررسی سوابق منتخب شدند.
هیأت داوران بعد از خوانش و بررسی آثار، اعضاء منتخب شرکت کننده در کارگاه را مشخص کردند.

بیانیه هیأت داوران:
به نام خداوند خورشید و ماه
که دل را به نامش خرد داد راه
صورتجلسه‌ی داوری آزمون و تعیین سطح اولین دوره‌ی تخصصی داستان‌نویسی «جلال آل احمد» ویژه نوجوانان ۱۴ تا ۱۸ سال، بهمن ۱۴۰۱

برگزاری کارگاه‌های داستان‌نویسی در رده‌ی نوجوانان همواره به عنوان سکوی پرتابی برای درخشش استعدادهای خوب این عرصه محسوب می‌شود.
دوره‌ی تخصصی آموزش داستان‌نویسی «جلال آل احمد» که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موسسه فرهنگی و هنری پرنیان دیبای هنر بیستون کرمانشاه تدارک و برنامه‌ریزی شده است، یکی از رویدادهای خوب، جهت شکوفا شدن استعدادهای نوجوانان عزیز استان می‌باشد. در این دوره آزمونی از متقاضیان گرفته شد و تعداد ۷۴ نفر شرکت‌کننده تراوشات ذهنی خود را با زبان قلم بر دل لوح سفید جاری کردند تا به عنوان محکی اولیه باشد برای راهیابی به دوره تخصصی نهایی. پس از بررسی آزمون یا سوابق شرکت‌کنندگان، تعداد۳۰ دختر نوجوان و ۲۰ پسر نوجوان انتخاب و به صورت حضوری و بقیه‌ی شرکت‌کنندگان نیز به صورت غیرحضوری (مجازی) در این دوره حضور خواهند داشت.
امید است روح مداومت و کوشش روز افزون در کالبد این نوجوانان عزیز، برای تولید آثار فاخر در ادامه مسیر هنریشان دمیده شود.
مژگان خوش‌طبع
سمیه قبادی
پیمان جسری

به منتخبین از طریق دبیرخانه به صورت تماس تلفنی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =