عضو مرکز سرپل‌ذهاب قصه‌گوی برتر جشنواره‌ی سفیران سلامت استان

در مراسم تجلیل از برگزیدگان حوزه سلامت استان کرمانشاه، پارمیس بابلی عضو مرکز سرپل‌ذهاب به عنوان قصه‌گوی برتر جشنواره‌ی سفیران سلامت استان شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در مراسم تجلیل از برگزیدگان حوزه سلامت استان کرمانشاه، پارمیس بابلی عضو مرکز سرپل‌ذهاب به عنوان قصه‌گوی برتر در بخش قصه‌گویی جشنواره‌ی سفیران سلامت استان شناخته شد و به مرحله‌ی کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.
هشتمین جشنواره‌ی سفیران سلامت دانش‌آموزی به منظور ترویج شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری و کنترل بیماری‌ها، افرایش مهارت و سطح آگاهی دانش‌آموزان، با هدف شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌ی سلامت و تندرستی، با محوریت خودمراقبتی و شیوه‌های زندگی سالم برگزار شده است.
محورهای جشنواره اصول و مفاهیم بهداشت فردی (شستشوی دست‌ها، بهداشت دهان و دندان و...)، سبک زندگی و تغذیه سالم، هرم غذایی با غذاهای سنتی و بومی منطقه، غذای طبیعی، راه‌های پیشگیری از اضافه وزن و چاقی، تحرک و اهمیت آن، پایگاه تغذیه سالم، شیر مدرسه،ایمنی، بهداشت محیط و محیط زیست سالم در مدرسه، چهارشنبه آخر سال ایمن، فرهنگ ترافیک شهری، مدیریت بحران‌های زیستی و انسان ساخت (با تاکید بر پدیده‌های نوظهور)، سلامت سالمندی را شامل می‌شود.
این جشنواره در رشته‌های ادبی، هنرهای آوایی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی برگزار شد و بر همین اساس با برگزاری مراسمی، از برگزیدگان این جشنواره در حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان تقدیر به عمل آمد.
گفتنی‌است پارمیس بابلی در چهل و یکمین جشنواره‌ی فرهنگی و هنری فردا، در بخش کتابخوانی مسابقات دانش‌آموزی نیز موفق به کسب رتبه‌ی اول در استان کرمانشاه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =