فرماندار شهرستان نی‌ریز با حضور در کانون فارس با مدیر کل دیدار کرد

مختار یوسفی، فرماندار شهرستان نی‌ریز با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیر کل کانون فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دیدار گفت: مخاطبان برنامه‌های کانون، کودکان و نوجوانان هستند و تلاش می‌کنیم با ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به شیوه‌های غیرمستقیم، اثربخشی برنامه‌ها در زمینه‌ی ترویج ارزش‌های انقلاب را بالا ببریم.

کامرانی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و سابقه حضور کانون پرورش فکری در عرصه تعلیم و تربیت گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به امور فرهنگی، هنری و ادبی مرتبط با کودکان و نوجوانان به عنوان تخصصی‌ترین نهاد متولی اشتغال دارد و همچنان به عنوان تخصصی‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و با تولید محتوای مناسب، نسل جدید را با محتواهای به روز و مناسب آشنا، در تربیت آنان نقش اساسی ایفا و کودکان و نوجوانان را در تراز جمهوری اسلامی تربیت می‌کند.

فرماندار شهرستان نی‌ریز با حضور در کانون فارس با مدیر کل دیدار کرد

کامرانی در این دیدار لزوم راه‌اندازی مرکز شماره ۲ کانون در نی‌ریز را با توجه به جمعیت کودک و نوجوان یادآور شد و از فرماندار خواست در این زمینه با کانون همکاری کند. مدیر کل کانون فارس همچنین در رابطه با مشکلات ساختمان کانون در نی‌ریز با فرماندار گفتگو کرد.

مختار یوسفی، فرماندار نی‌ریز که به همراه شهردار در کانون حاضر شده بود در رابطه با حل مشکلات مرکز قول مساعدت داد و از کامرانی خواست تا با شرکت در شورای اداری شهرستان نی‌ریز به معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون بپردازد تا با هم‌افزایی در رفع مشکلات مرکز بکوشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =