فراخوان "من پرچمم را دوست دارم" در کانون استان چهارمحال و بختیاری

هم سو با ایام ا... دهه‌ی مبارک فجر و هم زمان با روزهای پر افتخار پیروزی، فراخوان فرهنگی، هنری، ادبی "من پرچمم را دوست دارم" در کانون استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری  به منظور گرامیداشت حماسه‌ی  ایام ا... دهه‌ی مبارک فجر و در  راستای شکل‌گیری تقویت ایمانی، هویت ایرانی اسلامی و امیدآفرینی در کودکان و نوجوانان فراخوان  استانی "من پرچمم را دوست دارم" منتشر شد.

این فراخوان با استفاده از ظرفیت های عالی فرهنگی، هنری و ادبی و در بخش‌های مختلف: کارت پستال سازی، خوشنویسی، نقاشی پرچم و جمله‌نگاری ادبی با موضوعات: من پرچمم را دوست دارم، مافرزندان ایرانیم و قهرمانان وطن برگزار می‌شود و مخاطب آن  گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال می‌باشد. 

مجری و دبیرخانه‌ی فراخوان "من پرچمم را دوست دارم" مرکز لردگان می‌باشد و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی این فراخوان ۱۷ بهمن‌ماه خواهد بود.

 آثار رسیده به این فراخوان پس از بررسی و داوری هم زمان با روزهای پایانی دهه‌ی مبارک فجر  در صفحه‌ی خبری کانون‌نیوز استان  چهارمحال و بختیاری اعلام خواهد شد و آثار برتر در نمایشگاه مجازی سایت استان در معرض دید مخطبان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =