نمایشگاه اولین مهرواره دست سازه های سفالی دایر شد

همزمان با دومین روز از دهه فجر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه اولین مهرواره دست سازه های گلی در مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون استان مرکزی دایر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ با حضور احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و جعفری مدیر کل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی و مرادی سرپرست جهاد دانشگاهی استان ،نمایشگاه اولین مهرواره دست سازه های گلی ویژه اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دومین روز از دهه فجر در نگارخانه مجتمع کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک آزادی افتتاح شد.
مهرواره دست سازه های گلی ویژه اعضا مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی در ۲۸ مرکز استان با ۲۷۴ اثر از سوی اعضا شکل گرفته است.
آثار منتخب در این نمایشگاه در ایام دهه فجر در معرض بازدید عموم و اعضا و دانش آموزان مدارس قرار می گیرد.
احسان منصوری، در حاشیه این نمایشگاه : ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، گفت: زبان هنر بهترین زبان برای بیان مفاهیم است که ما در کانون پرورش فکری در این راستا فعالیت های گسترده ای را انجام می دهیم.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ دینی و ارزش های انقلاب است، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با توجه به جامعه مخاطب خود که کودکان و نوجوانان ایران اسلامی هستند برنامه های مختلفی را در دهه مبارک فجر برگزار می کند.
وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب بارها در فرمایشات خود بر جهاد تبیین تاکید داشته و فرمودند که جهاد تبیین را باید جدی  بگیریم ، در همین راستا ما در کانون با برگزاری برنامه های مختلف در این راستا گام برمی داریم.
منصوری دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با دوران انقلاب دانست و بیان کرد: مهرواره دست سازه های گلی ویژه اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی نیز با همین هدف دایر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =