کد خبر: 322658
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
بازدید 217
جشنواره بین المللی مشاعره علوی با مشارکت کانون برگزار شد

دومین دوره از جشنواره بین المللی مشاعره علوی، همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)  به همت بنیاد بین المللی غدیر و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و دانشگاه‌های آزاد و خلیج فارس بوشهر در سالن آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، دومین دوره از جشنواره بین المللی مشاعره علوی، همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)  به همت بنیاد بین المللی غدیر و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و دانشگاه‌های آزاد و خلیج فارس بوشهر در سالن آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار شد.

بر این اساس پس از بررسی‌ها و ارزیابی های صورت گرفته از بین      ۱۶نفر داوطلب شرکت کننده،    ۴گروه   ۴ نفره انتخاب شده و به مشاعره علوی راه یافتند.شرکت کنندگان از میان داوطلبان آقا و خانم بین ۱۵ تا ۲۳ سال بوده‌اند که از میان قشر دانش آموز، دانشجو و طلبه بودند و در این مسابقه به رقابت پرداختند.

در پایان مشاعره علوی، با اعلام هیات داوران؛ محمد اسماعیل ریاضت رتبه اول ، زهرا جمالی و  مژگان مقیمی و محمد جواد شهریور و فاطمه قناعتی به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم این مسابقه را کسب کردند و از شرکت کنندگان در این رقابت تجلیل شد.

شایان ذکر است این برنامه صبح یکشنبه ۱۶ بهمن ماه با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانداربوشهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و علاقمندان ادبیات علوی در سالن سالن آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =