نشست برنامه‌ریزی عملیاتی سال ۱۴۰۲ در چهارمحال و بختیاری

نشست توجیهی برنامه ریزی عملیاتی سال ۱۴۰۲ با حضور مسؤولین و مربیان مراکز فرهنگی کانون استان در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، نشست توجیهی برنامه ریزی عملیاتی سال ۱۴۰۲ با حضور کارشناسان ستادی و  مسوولین و مربیان کانون استان در ۱۷ بهمن در فضای اسکای‌روم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت ا...آسمند مدیر کل استان با تبیین سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی مدیر عامل و معاونت کانون، محور تمام برنامه‌های کانون را کتاب و کتاب‌خوانی برشمرد و گفت: مطالعه یکی از مهم‌ترین ابزار رشد فرهنگی و عوامل انگیزه ساز برای تعالی جامعه به شمار می‌آید و دست یافتن به چشم اندازهای ترسیم شده و رشد مطلوب در این حوزه، نیاز به ژرف‌نگری و برنامه‌ریزی اصولی دارد.
وی با بیان این  که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به عنوان یک سازمان پویای فرهنگی تا کنون نقش بسیار  عمده‌ای در ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در بین کودکان و نوجوانان داشته است؛ گفت: برای حفظ  و ارتقا این جایگاه، باید  نگاه جامع‌تر و موشکافانه‌تری به برنامه‌ریزی‌های فرهنگی داشته باشیم و با استراتژی‌های قابل اجرا، جهت‌گیری درستی برای ترسیم آینده کاری خود داشته باشیم و با دیدگاهی روشن در مسیر پیشرفت گام برداریم.

در ادامه، زهرا بابادی معاونت فرهنگی استان برنامه‌ی عملیاتی را یک نقشه راه و راهنمای دقیق در مسیر فعالیت‌های مراکز فرهنگی دانست که اقدامات لازم برای رسیدن به اهداف را به صورت کامل و جامع ترسیم می‌نماید.
بابادی گفت: برای تدوین یک برنامه‌ی کاربردی و عملیاتی نیاز است که نیازمندی‌ها و محدودیت‌های مراکز فرهنگی را به صورت کامل بشناسیم و با تولید فکر و خرد جمعی شاهد تصمیم‌گیری‌های نقش آفرین و سازنده‌ای باشیم.  

در پایان جلسه کارشناسان فرهنگی و کارشناس ارزیابی با تشریح پاور پوینت برنامه‌ریزی عملیاتی و توضیحات تکمیلی به ابهامات و سوالات  مسوولین و مربیان شرکت کننده در نشست پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =