پیک امید انقلاب در شهرستان اسد آباد برگزار شد

همزمان با هفتمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد با همکاری شهرداری و شورای شهر پالیز ویژه برنامه جشن انقلاب را با عنوان پیک امید برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با هفتمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر پالیز جشن انقلاب را با عنوان پیک امید با حضور زارعی معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری اسدآباد ، حجت الاسلام سهرابی امام جمعه، اسدی شهردار، اعضای شورای شهر، محمدی شمیم ریاست آموزش و پرورش و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و روسای نهاد های فرهنگی شهر پالیز برگزار کرد.

در این برنامه ضمن قرائت آیاتی چند از آیات قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ایران، مژگان هادی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به مسیولین و کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را مرهون اتحاد مردمی با رهبری حکیمانه و هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دانست.

پیک امید انقلاب در شهرستان اسد آباد برگزار شد

سپس برنامه های فرهنگی و هنری توسط گروه عمو حمید مجری کودک و نوجوان، همخوانی سرود ای ایران توسط کودکان و نوجوانان، کارگاه سفال توسط مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد اجرا شد. 

از نکات جالب این مراسم حضور معاونت سیاسی امنیتی اسدآباد در بین کودکان ونوجوانان بود وی در باره اهمیت انقلاب و شناخت ولایت فقیه و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی سخنانی را بیان کرد و با طرح مسابقه ای به چند نفر از دانش آموزان هدایایی اهدا کرد.

پیک امید انقلاب در شهرستان اسد آباد برگزار شد

پایان بخش برنامه اهدای کتاب و بسته های پذیرایی  توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر پالیز به کودکان و نوجوانان و حاضرین در مراسم بود.

پیک امید انقلاب در شهرستان اسد آباد برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =