بیست و سومین کتابخانه کلاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به روستای قادر آباد اهدا شد

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اعزام "پیک امید" به روستای قادر آباد بیست و سومین کتابخانه کلاسی را به دانش آموزان دبستان خیبر این روستا اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با هفتمین روز از ایام الله مبارک دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اعزام پیک امید به روستای قادرآباد ۴۴سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را همراه با کودکان و نوجوانان روستا جشن گرفت.

در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری پیک امید در روستای قادر آباد بهناز ضرابی ‌زاده مدیرکل، معصومه ابراهیمی هژیر معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز حضور داشتند.

در ابتدای برنامه ضمن مستقر شدن پیک امید در مسجد روستای قادر آباد پس از پخش آیاتی از کلام الله مجید، سرود جمهوری اسلامی ایران و سرود کانون، نسرین طاهری مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان به عنوان مجری ضمن تبریک ایام سراسر نور و برکت دهه فجر و خوش آمد گویی به حاضران به معرفی فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت. سپس در خصوص اتفاقات انقلاب و همراهی مردمان ایران یاد کرد و خاطره ای را از کتاب خاطرات انقلاب برای دانش آموزان و اهالی روستا بیان کرد.بیست و سومین کتابخانه کلاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به روستای قادر آباد اهدا شد

در ادامه فرهاد مینایی مربی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به پخش پویا نمایی بارون میاد جر جر پرداخت و لحظات شاد و به یاد ماندنی را برای کودکان ونوجوانان خلق کرد.

سپس سرود ایران توسط دختران نوجوان دانش آموز مدرسه خیبر روستای قادرآباد اجرا شد.

بیست و سومین کتابخانه کلاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به روستای قادر آباد اهدا شد

 در این برنامه بهناز ضرابی زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان دقایقی را با کودکان و نوجوانان و اهالی روستا به گفتگو نشست و ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و ابراز خرسندی از دیدار کودکان و نوجوانان و اهالی روستای قادر آباد در خصوص برکات انقلاب اسلامی و گستره عدالت فرهنگی و اجتماعی به خصوص در روستاها مطالبی را بیان کرد.

بیست و سومین کتابخانه کلاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به روستای قادر آباد اهدا شد

سپس ۳۰۲ جلد کتاب را به کودکان و نوجوانان را با نام محمد حسین صلواتیان از هنرمندان عرصه تصویرگری استان همدان به کتابخانه مدرسه خیبر اهدا کرد. در بین کتاب ها یک جلد کتاب دختر شینا نوشته بهناز ضرابی زاده با امضای نویسنده به اهالی روستا و کتاب عروسکم گمشده به دانش آموزان روستا با امضای نویسنده اهدا شد. لازم به ذکر است این کتابخانه کلاسی بیست و سومین کتابخانه ای است که کانون از سال ۹۸ تا کنون به مدارس روستایی و مناطق محروم هدیه کرده است.

برگزاری کارگاه سفال و همچنین تقدیر از دانش آموزان برگزیده روستا توسط اعضای شورای روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در پیک شادی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =