کد خبر: 323087
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
بازدید 158
آیین اختتامیه مهرواره "موذن اذان بگو"کانون استان مرکزی

آیین اختتامیه مهرواره "موذن اذان بگو" در تاریخ بیستم بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن سینمای مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ؛مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با ایام دهه فجر آیین اختتامیه مهرواره "موذن اذان بگو" درتاریخ بیستم بهمن ها ۱۴۰۱ در سالن سینمای مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با حضور منصوری مدیرکل کانون ،دلشادی مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان ، حجت الاسلام رودبارانی رییس ستاد اقامه نماز استان ،مرادی رییس جهاد دانشگاهی ، موذنان پیشکسوت مساجد و موذنان اعضای پسر ۴۲ مرکز استان و مربیان و مسئولین استان برگزارگردید.
دکتر منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی در آیین اختتامیه مهرواره موذن اذان بگو درمراکز کانون استان بین اعضای پسر  برگزار و هر مرکز یک موذن منتخب جهت اختتامیه معرفی کرد .ودر ادامه ضمن بیان اهمیت اذان و موذن در فرهنگ دینی به نقش ویژه کودکان و نوجوانان در این فرهنگ اشاره نمود. وی حضور بیش از ۸۰۰ کودک و نوجوان در این مهرواره در سطح استان را نشانه ای از حضور فعال کودکان و نوجوانان در ساحتهای دینی دانست و افزود: این مهرواره نشان داد میتوان در ساحتهای متعدد دینی به فرهنگ سازی و تعمیق ارزشهای دینی پرداخت.

دکتر دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در آیین اختتامیه مهرواره موذن اذان بگو ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ماه رجب به حضور گسترده مردم در استقبال از امام در سال ۵۷ و وداع با امام راحل در سال ۶۸ اشاره نمود و رمز موفقیت امام را در اتصال ایشان به خداوند دانست. وی ضمن تجلیل از برگزاری این مهرواره اظهار امیدواری نمود جریان برگزاری برنامه هایی با این رویکرد در سال آینده با مشارکت سایر نهادها افزایش یابد.
حجت الاسلام و المسلمین رودبارانی رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی در آئین اختتامیه مهرواره موذن اذان بگو ضمن تبیین معنای حقیقی اذان و نماز و قرآن با تعدادی از موذنین کودک و نوجوان به گفتگو پرداخت.
در این مراسم تعدادی از موذنین پیشکسوت مساجد شهر اراک جهت حضور در اختتامیه مهرواره موذن اذان بگو دعوت و تجلیل از ایشان صورت گرفت.

و در پایان آیین تجلیل از ۴۲ منتخب اعضای پسر مراکز استانی "مهرواره موذن اذان بگو" به تقدیرازآنها خاتمه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =