کد خبر: 323141
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
بازدید 182
حضور کانون استان تهران در مراسم روز ۲۲ بهمن

کانون استان تهران با برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی متنوع در مراسم ویژه‌ی روز ۲۲ بهمن شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران؛ همزمان با روز پایانی دهه‌ی فجر و همگام با تمام کشور، کانون پرورش فکری استان تهران نیز با حضور در نقاط تعیین شده و با اجرای برنامه‌های متنوع با موضوع دهه‌ی فجر در این مراسم مشارکت پررنگ داشت.

حضور کانون با مشارکت سرپرست، معاونین اداری، مالی و فرهنگی، مربیان مراکز و کارکنان ستادی در قالب تماشاخانه‌ی سیار و میز خدمت در دو جایگاه میدان فردوسی و میدان آزادی رقم خورد.

در میدان فردوسی و با حضور تریلی سیار کانون استان تهران، با حضور علی رشیدی نیا سرپرست، سیدعلی حسینی معاون اداری و مالی، مربیان مراکز و کارکنان اداری، شرایط جهت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی فراهم و در جریان حضور خانواده‌ها، برنامه‌های مختلفی برای اعضای کودک و نوجوان مستقر در میدان فردوسی به اجرا در آمد.

در این بخش از مراسم، محمد علیپور، فروغ ورنیک و فاطمه روحی رحیم به اجرای قصه‌گویی، کاردستی، نقالی، نقاشی، اجرای مسابقه و اهدای جایزه، توزیع کتاب و پرچم و ... پرداختند.

در بخش دیگری از این مراسم، اعضای گروه سرود کانون به اجرای سرود با موضوع دهه‌ی فجر پرداختند.

در قسمت دیگری از شهر و در میدان آزادی، علی رشیدی نیا سرپرست اداره کل کانون استان تهران، سیدعلی حسینی معاون اداری-مالی و مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی این اداره کل با مردم حاضر در مراسم ۲۲ بهمن دیدار و گفت‌وگو داشتند.

در این بخش از مراسم و در قالب میز خدمت، سرپرست و معاونین اداره کل استان تهران، به سوالات، دغدغه‌ها و ابهام‌های خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان در خصوص کانون پاسخ داده و درخواست‌های عضویت در مراکز را ثبت کردند.

گفتنی‌ست؛ در بخشی از این برنامه استاندار تهران از غرفه‌ی کانون استان تهران بازدید و به همکاران این استان خسته نباشید گفت.

بخش اول گزارش تصویری این رویداد را اینجا ببینید. 

بخش دوم گزارش تصویری این رویداد را اینجا ببینید. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =