پیام مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به مناسبت شرکت گسترده‌ی مردم و همکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: حضور مردم در راهپیمایی، نشانه‌ی تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و راه شهیدان است و مربیان کانون پرورش فکری با انجام موثر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به نسل آینده ساز مملکت ایفا می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان به مناسبت شرکت گسترده‌ی مردم و همکاران در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام معصومه هادی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن مطلع درخشان پیروزی ملتی است که خویشتن خویش را باور کرد و با تکیه بر خودباوری و پیروی از رهبری فرهیخته و آگاه، تاریخی زرین را برای ایران رقم زد.

هر سال در این روز بزرگ، حضور مردم در راهپیمایی، نشانه‌ی تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و راه شهیدان است و امسال در شکوهی بی‌نظیر و شگفت انگیز، کتاب افتخار این ملت مزین به برگی تازه شد.

حضور همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان و اعضای کودک و نوجوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، غرورآفرین و امید بخش بود که به یاری خداوند ناامیدی دشمنان را رقم زد؛ زیرا آنان به گمان باطل خود فکر می‌کردند نسل جدید با انقلاب نا آشناست و با هدف قرار دادن این فرزندان عزیز، سعی در برهم زدن پیوند ملت و اتحاد ملی داشتند.

نقش موثر مربیان در کنار اعضا و روایتگری‎های انقلاب، نقاشی، ساخت پرچم، طراحی پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر چهره و دست راهپیمایان، معرفی شخصیت و برپایی کارگاه‌های ادبی و هنری، نمونه‌های بارز مشارکت انقلابی همکاران بود که از تمامی  همکاران محترم کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران و هم‌چنین اعضای عزیز کودک و نوجوان و زبان‌آموزان محترم، صمیمانه، قدردانی و تشکر می‌نمایم.

معصومه هادی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =