اجرای طرح کانون و مدرسه در مراکز کانون پرورش فکری زنجان

دانش آموزان طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به مناسبت گرامیداشت دهه‌ی مبارک فجر حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ به نقل از فاطمه نظری که در گزارشی ابراز داشت: مراکز فرهنگی هنری: مجتمع، علوم و نجوم، شماره یک، شماره سه، شماره ۲، قیدار، ابهر و خرمدره  از زمان آغاز طرح با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی با موضوعات و مناسبت‌های مختلف میزبان دانش آموزان عزیز استان زنجان بودند.

کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری زنجان گفت: در روزهای باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی این مراکز با اجرای فعالیت‌هایی نظیر  قصه‌گویی، معرفی شخصیت، کاردستی، سفالگری، نوشتن خلاق، معرفی پیشرفت‌های علمی کشور و غیره دانش آموزان را با وقایع و تاریخ کشور عزیزمان آشنا می کنند.

 این طرح از دی ماه سال جاری با مشارکت کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش همزمان با کشور در استان زنجان نیز اجرا می شود.

نظری در ادامه هدف از اجرای این طرح را بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی طرفین ذکر کرد و گفت: برای توسعه‌ی فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری لازم به توضیح است.

وی در پایان بیان کرد دانش‌آموزان طرح کانون مدرسه می‌توانند از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن به مناسبت گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر به صورت رایگان و در سایر ایام به صورت نیم بها (۵۰ درصد تخفیف) ثبت‌نام و مدت یکسال از خدمات فرهنگی مراکز کانون  استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =